Аналітика: що цікавить клієнтів гральних платформ у різних країнах

Аналітика: що цікавить клієнтів гральних платформ у різних країнах
19.08.2019

Під час виходу на нові ринки операторам онлайн-казино необхідно враховувати, що вподобання клієнтів в окремих країнах можуть сильно відрізнятися. На це впливають культурні особливості, фінансові можливості та законодавчі норми. Чому ж віддають перевагу користувачі азартних ресурсів у різних країнах?

Гемблінг у різних регіонах світу

Згідно з аналітикою компанії BOSS. Gaming solutions, одним із найприбутковіших регіонів 2018 року стала Європа, її валовий дохід у гемблінгу за цей період досяг $27,169 млн. Водночас європейці найчастіше віддають перевагу:

  • слот-машинам;
  • лотереям;
  • казино;
  • гонкам.

Азія і Близький Схід у 2018 році виявилися на другому місці, поступившись європейському регіону з великим відривом: їхній дохід становив $13,687 млн. Прибуток Північної Америки в цей період досяг $6,083 млн.

Аналітики прогнозують: найактивніше гемблінг розвиватиметься у Південній Америці. Валовий дохід регіону в цій галузі до 2023-го зросте на 12% порівняно з 2017 роком.

Беттінг або гемблінг?

У 2017 році сума доходів від беттінгу в усьому світі перевищувала зростання прибутку від гемблінгу. Онлайн-сегмент виріс на 8,5%. Згідно з аналізом регіонів, найбільше люблять робити ставки гравці з Азії та Близького Сходу – їхня кількість становить 51,4% від частки ринку. У слоти онлайн-казино грає 36,4% користувачів із цих регіонів.

Віддають перевагу беттінгу також гравці з Європи – показники цього регіону сягають 32% від загального числа ставок, а в онлайн-казино при цьому грає 27,2%.

За цей період гемблінг відвоював лідерство в Північній Америці: тут кількість гравців в онлайн-казино досягла 28,5%, а ставки становили лише 7% від загальної частки ринку.

Мобільний гемблінг

Згідно з інформацією Rosloto, у 2018 році популярність мобільних версій азартних ресурсів продовжила зростати в усьому світі. Грали та робили ставки з мобільних телефонів на 37% більше користувачів, ніж у 2017-му. За даними App Annie, у 2019 році мобільний сегмент геймінгу відвоює 60% світового доходу галузі.

Найбільшого поширення мобільні азартні ресурси досягли у Великобританії, де третина всіх гравців використовує свої смартфони для гри на реальні гроші.

Підсумки

Щоб залучити й утримати гравців на платформі для здійснення ставок або онлайн-казино, необхідно враховувати інтереси цільової аудиторії та регіональні особливості. Після вивчення ігрової поведінки користувачів у різних країнах і регіонах операторам простіше сформувати маркетингову стратегію та унікальну пропозицію для клієнта.

Підпишіться, щоб отримувати новини