«Бренд Playboy завжди був тісно пов’язаний із гральним бізнесом» – власник бренду Playboy в Україні Олександр Шевченко в подкасті «Інсайдер UGW»

Вийшов новий епізод подкасту «Інсайдер UGW»! Його учасником став власник бренду Playboy в Україні Олександр Шевченко. Інтерв’ю провів незмінний ведучий – бренд-амбасадор Ukrainian Gaming Week 2021 Лаврентій Губін.
У новому випуску подкасту Олександр розповів про співпрацю українського Playboy з букмекерською компанією Parimatch та оператором грального бізнесу, який планує вести свою діяльність в Одесі. Він пояснив, чи готовий бренд до короткострокового партнерства з учасниками гемблінг-ринку, й уточнив, чому власникам казино цікава аудиторія чоловічого журналу.
Докладніше про співпрацю Playboy з гральним бізнесом читайте далі в інтерв’ю.
Інтерв’юер: Лаврентій Губін (Л. Г.)
Респондент: Олександр Шевченко (О. Ш.)
Л. Г.: Що означає власник бренду Playboy? Це ексклюзивна ліцензія? Є якісь обмеження? Що ви маєте погоджувати з центром?
О. Ш.: З центром потрібно погоджувати абсолютно все. Аж до розміщення зайчика на будь-яких матеріалах, навіть на наших вечірках. Ми brand wall погоджуємо по 3-4 дні.
Л. Г.: Нещодавно з’явилися відомості про те, що бренд Playboy в Україні планує співпрацю з гральним бізнесом. Також була інформація про співпрацю з компанією Parimatch. Чи не могли б ви в загальних словах розповісти про це?
О. Ш.: Бренд Playboy завжди був тісно пов’язаний із гральним бізнесом. Ще з часів Г’ю Гефнера. І це не секрет. Ми щомісяця проводимо вечірки з Parimatch в «Парковому» у Києві. У нас підписаний довгостроковий контракт – це джентльмен-клуб від Playboy у межах співпраці з Parimatch.
Тобто у Playboy є два формати: Playboy Party та джентльмен-клуб. Вони відрізняються в розважальній частині. З Parimatch у нас підписаний ексклюзивний джентльмен-клуб у Києві.
Л. Г.: А що отримує гравець, окрім того що це вечірка Playboy? Як гральний складник присутній на цих вечірках?
О. Ш.: Ні, це суто фан. Це все заточене на Playboy. Ті вечірки, які проводилися в Америці свого часу, зараз проводяться в нас. Це більше розважальна частина для клієнтів казино чи залів ігрових автоматів, не має значення.
Ми продали 48 вечірок в Одесі на 2022 год… Тобто вони відбуватимуться в казино щотижня, кожну п’ятницю чи суботу, там уже уточнюватиметься ближче до дат. За Одесою це те, що точно вже підписано.
Л. Г.: Ваша база клієнтів, читачів або, скажімо, ваша аудиторія якось додатково залучається в ці акції, чи це все виключно для гравців оператора?
О. Ш.: Припустимо, у випадку з Parimatch – вони запрошують своїх VIP-клієнтів, ми запрошуємо своїх. Звісно ж, будь-якому гральному оператору цікаво отримати нашу аудиторію, бо вона на 100% збігається з аудиторією казино: це чоловіки з достатком вище середнього.
Приєднуйтеся до Telegram-чату,
щоб познайомитися з лідерами світового грального ринку й у зручному форматі поспілкуватися з професіоналами галузі! ПерейтиЛ. Г.: У загальних словах опишіть формат заходу. Чи є якісь незвичайні рішення, щось нове… Є якісь цікаві нюанси?
О. Ш.: Якщо потрапити на наш захід у «Парковому», то це Bunny Girl. Наступна така ж подія буде, до речі, 13-го числа. Там ви побачите рулетки, покерні столи – це все фан, чистий фан – наші Bunny Girl, розважальна частина – це запрошені DJ, ведучі. Загалом атмосфера настільки доброзичлива та позитивна, що на цю вечірку вже довелося прибрати +1 до запрошених, бо нікуди вміщати гостей.
Л. Г.: Ви сказали, що є вже домовленості з операторами в Одесі. Можете докладніше розповісти про це? Чи це секрет?
О. Ш.: Частково можу. Це велике казино, яке добудують у листопаді. І вже з першого січня ми вийдемо на повні оберти зі співробітництва.
Л. Г.: Тобто питання з Одесою закрите. А інші міста?
О. Ш.: Інші міста, будь ласка, ми відкриті до співпраці. Не бачу ніяких проблем. Ми заходимо тільки з великими гравцями ринку, бо кожен оператор погоджується з центральним офісом. Ми зараз не можемо працювати з одними, а завтра з іншими.
Це довгострокові контракти та погодження з Playboy Enterprises, бо компанія вже вийшла на біржу в лютому. Обмеження щодо вибору партнерів стали набагато жорсткішими, аж до розміщення звичайної реклами. Тобто чи можемо ми це розміщувати, чи не можемо.
Л. Г.: Чи можливі якісь разові акції? Чи це обов’язково мають бути тривалі контракти співпраці?
О. Ш.: Можливі разові акції. Поки ми цього не робили. Запити є, але ми аналізуємо, ще не ухвалили остаточного рішення.
Якщо люди не готові грати в довгу, а разово, то не знаю, наскільки це буде нам цікаво. Ми зараз дивимося економіку всього цього заходу.
Л. Г.: Що відбувається з Playboy в XXI столітті? Зрозуміло, що старий друкарський формат відживає своє. Як трансформується Playboy зараз?
О. Ш.: На диво, у друкованого формату з якоїсь причини продажу збільшуються щомісяця і наклад ми теж збільшуємо. Напевно, це пов’язано з пандемією. Іншого пояснення я не можу знайти. Люди вже втомилися від усього негативного, що їх оточує. І все-таки паперова версія – це паперова версія.
Я звернув увагу, спілкуючись із багатьма колегами, що збільшилися продажі книг. Друковані видання повертаються, і я сподіваюся, що це не сплеск активності, а так буде й надалі.
Щодо онлайну – ми запустили новий сайт Playboy.ua після того, як купили бренд. І відповідно, розвиватимемося в цьому напрямі.
Сайт, соцмережі – це те, що цікаво і гральному онлайн-бізнесу, їм цікава аудиторія. Ми хочемо взаємовигідного співробітництва з ринком. Ми відкриті.
Гральна виставка Ukrainian Gaming Week 2021 відбудеться 21-22 вересня. Відвідайте подію, щоб познайомитися з лідерами світового гемблінг-ринку та знайти оптимальні рішення для розвитку бізнесу в Україні.