Що потрібно знати, щоб відкрити онлайн-казино з нуля: основні кроки

Що потрібно знати, щоб відкрити онлайн-казино з нуля: основні кроки
11.05.2019

Гральний бізнес — один із найприбутковіших видів діяльності, зокрема це стосується онлайн-казино. Щоб відкрити свій азартний заклад онлайн, необхідно враховувати особливості цієї сфери, бути уважним до деталей і законодавства. З чого ж почати, щоб стати власником успішного онлайн-ресурсу?

Згідно з прогнозами Coherent Market Insights, ринок онлайн-гемблінгу до 2026 року виросте на 11,4 % в порівнянні з 2017 роком. Ця прибуткова сфера, яка швидко розвивається, привертає увагу підприємців. Щоб почати свій бізнес у гральній сфері, необхідно вивчити базові правила, адже конкуренція дуже висока.

Головна умова, щоб діяльність онлайн-казино була законною — сервери повинні перебувати за кордоном, мати широкий інтернет-канал і бути захищеними від хакерських атак. Хостинг має бути зареєстрований у тій державі, де гемблінг дозволений законодавчо. Тому, щоб запустити свій азартний бізнес у мережі, підприємцю, передусім, знадобитися придбати ліцензію.

Як купити ліцензію онлайн-казино

Як купити ліцензію онлайн-казино

Купити ліцензію для свого онлайн-казино — це перше, про що повинен потурбуватися бізнесмен. Для реєстрації азартного закладу в мережі необхідно вибирати європейську країну або офшорну зону з досить надійною репутацією. До таких зон і держав належать: Кюрасао, Мальта, Великобританія, Гібралтар, Бельгія, Данія, Естонія, Італія, Коста-Ріка, Канаваке, острів Мен, Антигуа й Барбуда. Розглянемо більш детально деякі з них.

Коста-Ріка. Недорога ліцензія, а й надійною її не назвеш. Має досить низький рівень довіри. До того ж, цей документ не дає дозвіл на сам гемблінг, тільки на умовну обробку даних.

Мальта. Одна з найдорожчих, але й найпрестижніших ліцензій. Умови її досить жорсткі, контроль закладу теж, але цей документ істотно підвищує статус казино й рівень довіри в очах клієнтів.

Кюрасао. Недорогий, але досить надійний варіант для тих, хто відкриває своє перше онлайн-казино.

Перш ніж зробити той чи інший вибір, необхідно ознайомитися з законодавством країни, повністю вивчити всі нюанси і правила придбання. Безсумнівно, для покупки ліцензії і ведення бізнесу знадобитися зареєструвати юридичну особу і відкрити рахунок у банку.

Вибір домену для платформи

Вибір домену для платформи

Купувати домен необхідно від імені вже зареєстрованої компанії, оскільки це дасть змогу власнику зберегти відносну конфіденційність. Що стосується домену, то більш поширений варіант — це.com або.net. Але в цьому випадку потрібно буде перевіряти, чи не зайняте ім’я закладу й не схоже воно на назву конкурентів занадто сильно (інакше привернути свою унікальну аудиторію буде складно).

Саме доменне ім’я теж повинно відповідати певним правилам:

  • бути коротким;

  • легко запам’ятовуватися й читатися;

  • відповідати тематиці;

  • відповідати ринку країни, на яку орієнтована платформа.

Ключова вимога — щоб ім’я було зрозумілим саме цільової аудиторії онлайн-казино.

Сайт і ПЗ для онлайн-казино

Сайт і ПЗ для онлайн-казино

Щоб запустити в роботу своє онлайн-казино, власнику необхідно програмне забезпечення. Але для початку потрібно зареєструвати і створити відповідний ресурс, на який і будуть встановлені ігри і слоти. Сайт азартного онлайн-закладу повинен бути презентабельним і функціональним, тому розробку і створення необхідно довірити професіоналам — тим, хто спеціалізується саме на платформах онлайн-казино.

Ресурс повинен відповідати таким вимогам:

  • бути простим у навігації, зрозумілим клієнтові;

  • відрізнятися стильним, приємним оку дизайном;

  • володіти широким набором функцій;

  • підтримувати різні мови.

Щоб казино почало працювати, функціонувати, як злагоджений і чіткий механізм, необхідно інтегрувати в нього якісне програмне забезпечення. Для цього потрібно звернутися до надійного провайдера, який надає максимально широкий набір інструментів для роботи платформи: системи оплати, механізми сповіщення, системи управління гравцями, афіліатами й багато іншого.

Установку ігрового софту необхідно починати з найпопулярнішого пакета ігор, про які знає максимально широка аудиторія (для старту досить 40–50 штук). Саме на них варто «піднажати» під час відкриття, оскільки популярні слоти залучають більше клієнтів. Постачальник повинен бути перевіреним, а також надавати різнопланові ігри, які згодом зможуть розширити асортимент казино.

Оптимально співпрацювати з різними операторами, які надають різні продукти й завоювали довіру гравців. Важливо зазначити, що надійні постачальники софту (на зразок NetEnt, Microgaming) працюють тільки з ліцензованими казино.

Способи оплати для клієнтів

Способи оплати для клієнтів

Система оплати, введення і виведення грошей — один із базових питань, від яких залежить успіх казино. Для того, щоб зробити онлайн-ресурс максимально зручним і привабливим для клієнтів, необхідно під’єднати до нього якомога більше способів оплати. QIWI, WebMoney, «Яндекс.Деньги», «Приват24» — будь-які додаткові варіанти підуть власнику казино в плюс.

Клієнтам буде комфортно, зручно, звично, що підвищить лояльність до грального закладу. Безсумнівно, не варто забувати про популярні міжнародні системи Visa і MasterCard, а також перспективний варіант оплати завдяки криптовалюті, наприклад, Bitcoin. Криптовалютна система не тільки суперсучасна і привертає додаткових користувачів, але й допомагає економити на щомісячних рахунках, а також прискорює транзакції.

Формування маркетингової стратегії

Формування маркетингової стратегії

Популярність онлайн-казино залежить від сукупності цілої низки чинників: надійна ліцензія, софт, зручний сайт. Але все це не буде працювати без грамотної маркетингової стратегії і плану з розкрутки. Оскільки сфера азартного бізнесу дуже популярна і відрізняється високою конкуренцією, до просування ресурсу необхідно підійти максимально ретельно.

Позиціювання. Важливо визначити свою аудиторію, грамотно проаналізувати ситуацію на ринку, визначити свої цілі, нішу, вибудувати стратегію.

Рекламна компанія. Щоб заявити про новий казино потенційним клієнтам, можна використовувати кілька каналів, зокрема соцмережі, партнерки, афіліати, SЕО-просування.

Кампанія з утримання клієнтів. Щоб підвищити лояльність клієнтів, використовуються бонуси, акційні пропозиції, реферальні програми. Також важливо, щоб у казино була цілодобова служба підтримки й максимально зрозумілий розділ поширених запитань.

До роботи над маркетинговою стратегією необхідно залучати професіоналів, ідеально, якщо це буде власна, сформована й перевірена команда аналітиків і маркетологів.

Підсумки

Окупить казино вкладені в нього гроші й чи принесе додатковий дохід власнику, залежить від того, наскільки грамотно проведений запуск. Для цього необхідно прорахувати бюджет для старту, витрати на ліцензію, врахувати всі нюанси із закупівлі ПЗ і суми, потрібні для розвитку продукту на початкових етапах. Важливо буде спланувати бюджет на найближчий рік і зробити це ще до запуску сайту. Варто враховувати, що витрати в підприємців-початківців будуть більшими (розкрутка, ліцензія, залучення аудиторії з нуля), ніж у досвідчених гравців ринку.

Керувати онлайн-казино непросто, але за правильного підходу воно здатне принести чималий прибуток. Для успішного функціонування грального ресурсу необхідна уважність до деталей, розуміння законодавства, а також уміння підбирати правильні маркетингові стратегії.

Підпишіться, щоб отримувати новини