Генеральний директор Slots City Олег Конончук: про три головні проблеми на українському гемблінг-ринку

Генеральний директор Slots City Олег Конончук: про три головні проблеми на українському гемблінг-ринку
14.07.2021

Компанія Slots City стала однією з перших в Україні, яка отримала ліцензії на зали з ігровими автоматами й онлайн-казино. У чотирьох містах країни гостей приймають уже сім слот-закладів оператора.

Героєм нового випуску «Інсайдер UGW» став Олег Конончук – генеральний директор Slots City.

У бесіді з бренд-амбасадором Ukrainian Gaming Week 2021 Лаврентієм Губіним експерт поділився першими враженнями про легальну роботу в Україні та перерахував основні проблеми, з якими стикаються оператори. Також він розповів про те, яких дій очікують представники гемблінг-індустрії від влади.

Інтерв’юер: Лаврентій Губін (Л. Г.)

Респондент: Олег Конончук (О. К.)

Л. Г.: Ми зараз опитуємо всіх учасників ринку про їхні перші враження від роботи та хочемо дізнатися ваше враження, компанії Slots City, про роботу на українському ринку.

О. К.: Наші перші враження – досить різні: і позитивні, і не дуже. Це пов’язано з конкретними локаціями, з тими обмеженнями, які в нас зараз є – рекламними, податковими, роботою нелегальних залів. Але ми активно рухаємося, тому проблеми, які в нас є й на які можемо впливати, активно виправляємо.

Л. Г.: Як розвивається мережа? За задуманими темпами чи ваші плани змінюються?

О. К.: Ми всі знаємо, що український ринок білого гемблінгу не працював із 2009 року. Та культура, яка була до 2009-го, частково забута, частково змінена, бо на ринку працювали відеозали під ліцензіями лотерей. Тому було складно все спрогнозувати на 100%. Ми зустрічаємо якісь нові для нас речі, якісь несподіванки. Але загалом йдемо за планом.

Приєднуйтеся до Telegram-чату,

щоб познайомитися з лідерами світового грального ринку й у зручному форматі поспілкуватися з професіоналами галузі! Перейти

Л. Г.: У яких точках ми можемо говорити про те, що робота йде краще, а в якихось, можливо, гірше? Ви відкрилися в різних містах. І хотілося б зрозуміти – чи є вже інформація про те, де слот-бізнес краще працює в Україні?

О. К.: Цікавий момент, який ми не прогнозували. Він нас приємно здивував. Ми відкриті в чотирьох містах: Києві, Запоріжжі, Харкові та Одесі. Там, де зали працюють добре або дуже добре, показники практично ідентичні. Тобто Київ, який, на загальну думку, є більш платоспроможним, показує такі ж результати, як успішний зал у Запоріжжі чи Харкові. Тому в цьому плані така тенденція нас приємно тішить.

Щодо тих залів, які не такі успішні, у них загальна характеристика теж десь ідентична. Основна проблематика – це трафік. Там, де через зал проходить великий і масштабний трафік, усе добре. Там, де трафік пасивніший або більш нецільовий, є труднощі. Для того щоб залучити більше трафіку, нам потрібно робити зовнішню рекламу. Зовнішню рекламу ми робити не можемо. Тому замкнуте коло. Але ми закриваємо його тим, що просто трошки більше часу виділяємо для того, щоб цей зал вийшов на планові показники.

Л. Г.: Ви згадали труднощі, з якими стикаєтеся на українському ринку. Зараз уже стало зрозуміло, що рекламні обмеження входять до списку цих труднощів. Можливо, є ще якісь, які ви можете назвати?

О. К.: Є три основні стовпи проблем, які стосуються всього ринку гемблінгу України. Це абсолютно не секрет, про них усі знають.

Перший – це оподаткування. Ми всі чекаємо на законопроєкт № 2713-д… Ми сподіваємося, що або на цьому, або на наступному тижні він буде ухвалений у першому читанні. Для нас це буде великий ковток свіжого повітря, якщо його все-таки схвалять.

Другий момент – нелегальні зали. Вони є. Якщо ми говоримо про те, яку б хотіли бачити ідеальну цільову аудиторію, то це саме середній клас – людина середніх років з автомобілем, яка сприймає наш продукт як адреналін, розвагу в межах того овербюджету, який вона може собі дозволити, – не критично для неї, для сім’ї й так далі. Це наше основне кредо, ми за відповідальну гру, розуміння продукту.

Який би там не був споживач у нелегальних залах, у будь-якому випадку для нас він був би досить хорошою підтримкою в перші місяці. Бо нашого користувача треба плекати. Час йде, витрати значні. Те, що працюють нелегальні зали й споживач перебуває там, – дуже великий біль, фінансовий біль.

Щодо третього питання, яке ми вже обговорили, – це рекламні обмеження.

Але в онлайні й офлайні є одна загальна проблема – те, що гравці підпільних залів не хочуть ділитися своїми паспортними даними. Усі знають, що за законом ми як білий оператор (і ми підтримуємо цю ініціативу, бо це питання безпеки клієнта) маємо повністю реєструвати нашого гостя в його перший візит. А саме: узяти паспортні дані, ідентифікаційний код, зареєструвати, видати членську картку, за якою він у подальшому зможе відвідувати заклад без повторної реєстрації. Просто буде ідентифікація за членською карткою. Гравці сірого ринку не хочуть шерити цю інформацію. В онлайні теж ця проблематика є, бо ти маєш завалідуватися за допомогою паспортних даних.

На підтримання влади скажу, що вона активна. Спочатку, коли президент і Кабінет міністрів заборонили ігрові зали, закрилося понад 90%. І зараз проводиться дійсно багато зусиль для того, щоб боротися з ними. Я сподіваюся, незабаром ми подолаємо цей бич, який усім заважає працювати на новому білому ринку гемблінгу.


Ще більше про роботу гемблінг-операторів та їхні враження про легальний український ринок дивіться в інших випусках «Інсайдера UGW». А щоб не пропустити новий епізод подкасту, слідкуйте за оновленнями на нашому сайті.

Підпишіться, щоб отримувати новини