Як просувати та рекламувати казино 2020

Успіх і прибутковість казино залежать не тільки від асортименту представлених ігор та якості сервісу. Велике значення для розвитку бізнесу має грамотно вибудуваний маркетинг. Завдяки якісній рекламі можна не тільки збільшити кількість клієнтів, але й підвищити впізнаваність бренду.
Як просувати наземні й онлайн-казино? Які інструменти та підходи для цього використовувати? Про все це – далі в статті.
Просування онлайн-казино:
про що потрібно знати?
Під час розробки та реалізації маркетингової кампанії необхідно передусім враховувати особливості законодавства тієї країни, де працює азартний заклад. У деяких державах діють суворі вимоги до реклами гемблінгу, в інших юрисдикціях оголошення такого характеру й зовсім заборонені. Підприємців, які порушують встановлені правила, можуть притягати до відповідальності.
Наприклад, у Росії на законодавчому рівні дозволено рекламувати тільки ліцензовані букмекерські контори та тоталізатори. Діяльність онлайн-казино та реклама таких майданчиків в Інтернеті заборонена.
Онлайн-сервіси, що використовуються для просування товарів і послуг у мережі, враховують особливості законодавства та встановлюють власні правила до реклами азартних ігор. Наприклад, «Google. Реклама» дозволяє публікувати оголошення про гемблінг-розваги тільки в тому випадку, якщо вони відповідають місцевому законодавству, стандартам галузі та правилам, встановленим сервісом.
Щоб маркетингова кампанія була успішнішою, підходьте відповідально до розробки реклами та вибору майданчиків для її розміщення.
Як просувати наземні казино?
Стаціонарні гральні заклади можна просувати як в офлайні, так і в Інтернеті. У першому випадку рекламу розміщують на поверхнях будівель, білбордах, елементах вуличного обладнання, у метро, а також на листівках, буклетах, візитках тощо. Щоб такі оголошення привертали увагу аудиторії, вони мають бути яскравими та такими, що добре запам’ятовуються.
Наприклад, глава відділу продуктового маркетингу в гральній компанії Adjarabet Георгій Гвенетадзе розповідав, що в Грузії на рекламних банерах казино часто розміщують зображення дорогих автомобілів.
Щодо просування в Мережі, то в боротьбі за увагу користувачів сучасні наземні казино створюють сайти своїх закладів і так залучають нових клієнтів.
Під час розробки онлайн-ресурсів для наземних казино експерти радять враховувати такі нюанси:
- якісний дизайн сайту. Найкраще, щоб він передавав всю атмосферу закладу. Наприклад, якщо мова йде про казино категорії VIP, то відвідавши його сайт, користувачі мають розуміти, що це заклад найвищого рівня, який надає ексклюзивні послуги;
- архітектура сайту. Структура сторінок повинна бути побудована так, щоб майданчик можна було просувати завдяки контекстній рекламі, соцмережам і SEO. Наприклад, якщо реклама казино заборонена, то бізнесмен може законно просувати готелі, ресторани, нічні клуби, що працюють при гральному закладі, або заходи, які там проводяться. Під кожен із зазначених напрямів на сайті створюється окремий розділ. Якщо на інших ресурсах розміщують рекламу про готель, розташований при казино, то в такому оголошенні публікують посилання, яка веде не на головну сторінку сайту, а на той його розділ, де представлена інформація про готель;
- висока швидкість завантаження сторінок;
- адаптивність під мобільні пристрої і кросбраузерність (коректна робота сайту в різних браузерах);
- багатомовність. Клієнтами наземного казино можуть бути жителі різних країн. Щоб охопити більшу аудиторію, бажано використовувати на сайті кілька мов;
- наявність особистих кабінетів гравців. Це допоможе налагоджувати комунікацію з користувачами.
Способи просування онлайн-казино
Завдяки активному розвитку інтернет-простору з’явилося безліч ефективних способів просування послуг у Мережі. Пропонуємо вам ознайомитися з найефективнішими з них.
SEO-просування
SEO є комплексом заходів, які спрямовані на оптимізацію сайту для підняття його позицій у результатах видачі пошукових систем.
SEO-оптимізація – це трудомістка робота, яка передбачає виконання таких етапів:
- збір семантичного ядра. На цьому етапі за допомогою спеціальних сервісів визначаються ключові слова та словосполучення, які найкраще відображають тематику сайту;
- розробка широкої структури сайту. Пошукові системи, зокрема Google, вдосконалюють свої алгоритми. Завдяки цьому вони надають у пошуковій видачі саме ті сторінки, які найбільше відповідають запиту кожного користувача. Щоб сайт виводився на вищі позиції, розробляють окремі сторінки для кожної групи ключових фраз;
- внутрішнє перелінкування. Щоб полегшити навігацію на сайті, його сторінки пов’язують гіперпосиланнями;
- поліпшення юзабіліті сайту. Онлайн-ресурс повинен бути розроблений так, щоб відвідувачам було зручно ним користуватися;
- створення якісного контенту. У межах SEO-оптимізації пишуться тексти з використанням ключових слів із семантичного ядра;
- збільшення зовнішньої посилальної маси. Для цього посилання на сайт казино публікуються на інших ресурсах.
Якщо правильно виконати роботу з оптимізації сайту, то користувачі швидше знаходитимуть платформу казино завдяки ключовим словам і словосполученням. Найкраще роботу з SEO-просування доручити кваліфікованим фахівцям.
Партнерський маркетинг
Зараз партнерський маркетинг – це один із найефективніших інструментів інтернет-просування. За його використання онлайн-казино виступає рекламодавцем. Його партнерами стають вебмайстри (власники сайтів або блогів), афіліати й арбітражники. Вони просувають гральний майданчик у Мережі й перенаправляють на нього трафік. Фахівці такого профілю отримують грошову винагороду, якщо залучені ними користувачі зробили на сайті казино певну цільову дію, наприклад, зареєструвалися чи поповнили депозит.
У деяких онлайн-казино є власні партнерські програми. Вони безпосередньо співпрацюють із афіліатами. Інші гральні майданчики користуються послугами СРА-мереж. Останні – це сервіси, які є посередниками між рекламодавцями та партнерами. Такі платформи можуть об’єднувати сотні замовників і тисячі вебмайстрів.
Головні переваги просування казино за допомогою партнерському маркетингу:
- ефективна витрата бюджету. Рекламодавець платить афіліатам тільки за результат. Причому він самостійно встановлює, яку дію повинні виконати користувачі, щоб партнер отримав свою винагороду;
- залучення цільового трафіку. Під час формування оферів – комерційних пропозицій про просування послуг – ви можете встановити вимоги до залученої аудиторії. Зокрема можна вказати стать, вік, інтереси користувачів. Завдяки цьому можна буде добувати виключно цільовий трафік;
- аналіз результатів. Ви завжди можете проаналізувати, з яких майданчиків користувачі переходять на сайт казино, які промоматеріали залучають більше клієнтів. На основі зібраної інформації можна приймати рішення про коригування рекламної кампанії.
Просування казино в соцмережах
Аудиторія соціальних мереж становить мільярди осіб. SMM (маркетинг у соціальних мережах) дає змогу залучити на сайт казино користувачів різного віку та соціального становища.
Щоб просувати гемблінг-майданчик за допомогою соціальних медіа, в Facebook, Instagram, «ВКонтакте», «Однокласниках» створюють персональні сторінки, спільноти та групи, які присвячені казино чи азартним іграм. Там публікується контент, спрямований на просування грального бізнесу. Це може бути пряма реклама, огляди, рейтинги тощо.
Також казино просувають за допомогою інфлюенсерів. У соцмережах лідерами думок є блогери. Закуповуючи в них рекламу, можна залучити нових клієнтів і підвищити впізнаваність бренду.
Еmail-маркетинг
Даний спосіб просування актуальний як для онлайн-казино, так і для наземних закладів. Це здійснення рекламної розсилки потенційним клієнтам і постійним відвідувачам.
У випадку з майданчиками, які працюють в офлайн-сегменті, оголошення відправляють гемблерам, які вже відвідували казино, або тим користувачам, які залишили свої дані на сайті.
Віртуальні гемблінг-платформи насамперед створюють власну базу контактів. Адреси для розсилок збирають за допомогою вікон, що випливають, лендингів, вбудованих форм для введення інформації. Потім користувачам регулярно надсилають рекламні оголошення.
Під час просування казино з використанням email-маркетингу важливо відповідально підходити до створення листів. Головне, щоб вони не були схожі на спам і мотивували користувачів ставати клієнтами вашого казино.
Тизерні мережі та контекстна реклама
Тизерна реклама – це оголошення, що складаються з привабливого заголовка, зображення та в деяких випадках анонсу-опису. Вона поширюється через тизерні мережі.
Оператор казино реєструється на відповідному майданчику та створює там рекламне оголошення. Потім вебмайстри розміщують його на різних сайтах та отримують від постачальника послуг плату за покази реклами або кліки.
Контекстна реклама – це текстові, графічні або відеооголошення, які демонструються користувачам відповідно до їхніх дій в Інтернеті. Вона показується на сайтах, у пошукових системах і мобільних додатках. Такі рекламні оголошення поширюються через сервіси Google AdWords і «Яндекс.Директ».
Участь у профільних івентах як
ефективний спосіб просування казино
У якому б форматі не працювало казино, участь у профільних заходах – це хороший спосіб заявити про свою компанію.
Сьогодні тематичні івенти, присвячені перспективам і розвитку гемблінгу, проводяться в різних країнах. На них збираються представники казино, партнерських програм і мереж, SEO-спеціалісти, маркетологи та інші фахівці. На таких івентах ви зможете отримати консультацію експертів, які займаються розвитком та просуванням грального бізнесу. Також у вас буде можливість домовитися з ними про співпрацю.
15-16 квітня 2020 року в Києві відбудеться Ukrainian Gaming Week. На виставці ви зможете ознайомитися з продуктами та послугами виробників, дистриб’юторів та операторів, що працюють у сфері гемблінгу. Також гості заходу зможуть дізнатися про перспективи легалізації грального бізнесу в Україні.