Як утримувати клієнтів онлайн-казино завдяки CRM

Як утримувати клієнтів онлайн-казино завдяки CRM
11.11.2019

Щоб отримувати стабільний прибуток, онлайн-казино повинні не тільки залучати більше нових гравців, але й ефективно працювати з постійними клієнтами. Для утримання користувачів застосовують цілу низку маркетингових інструментів, до найбільш ефективних із них належить система CRM.

Способи утримати
клієнтів в онлайн-гемблінгу

Залучати нових користувачів на сайт – заняття затратне та не завжди ефективне в плані довгострокової віддачі. По-перше, на ринку часто з’являються нові онлайн-казино, які можуть переманити до себе частину клієнтів. По-друге, далеко не всі гравці, які реєструються, роблять серйозні ставки першого же дня.

Це не означає, що залучати нових користувачів не потрібно: будь-якому онлайн-казино з довгостроковими планами необхідна грамотна маркетингова стратегія, що містить у собі як збільшення аудиторії, так і її утримання. Розглянемо класичні способи, які допомагають це здійснити.

  • Безкоштовні ігри. Залучають клієнтів, які хочуть спробувати пограти в щось нове без внесення коштів на рахунок.
  • Програми лояльності. Заохочення за часті ставки, винагороди за гру та час, проведений на сайті. Ці та інші варіанти, за які нараховуються бали лояльності, завжди подобаються гравцям.
  • Кешбек. Є система, завдяки якій певний відсоток програної ставки повертається клієнтові як заохочення. Правила кешбеку необхідно добре продумати, щоб казино не пішло в мінус.
  • Push-повідомлення. Привабливі повідомлення розсилаються базі клієнтів і нагадують їм про новинки, акції та події в улюблених іграх.
  • Внутрішньоігрові події. Акції та бонусні пропозиції, прив’язані до офіційних свят і персональних дат (наприклад, дня реєстрації клієнта в онлайн-казино).
  • Бонуси. До них належать привітальні бонуси, заохочення за залучення друзів, Reload тощо.
  • Афіліатний маркетинг. Партнерські програми або ж просування сайту через афіліатів допомагає залучити в казино максимально зацікавлену цільову аудиторію. Партнери за це отримують невеликий відсоток прибутку ресурсу.
  • Системи CRM. Це програми, які допомагають казино вести облік клієнтів, сегментувати аудиторію та ефективно взаємодіяти з нею.

Водночас CRM-системи вважаються не тільки одним із найдієвіших інструментів, завдяки якому можна утримати користувачів. Досвідчені підприємці впевнені, що CRM – невіддільна частина бізнесу та його базових процесів.

Як працює CRM-система

CRM розшифровується як Customer Relationship Management, що дослівно означає систему, що керує взаємодією з клієнтами. Вона допомагає не тільки тримати зворотний зв’язок, але й збирати статистичні дані про кожного гравця.

Ось лише мала частина інформації, яку можна отримати через CRM:

  • як часто гравець заходить на сайт;
  • які ігри полюбляє;
  • скільки грошей ставить за раз у середньому;
  • які бонуси привабили користувача;
  • середня сума виграшу;
  • періоди найбільшої активності.

Усе це допомагає гемблінг-компаніям планувати свої маркетинг-стратегії, підвищувати задоволеність гравців, пропонувати їм бонуси, нові ігри, а також привертати увагу до нових продуктів. Важливо, що на основі таких даних можна передбачити поведінку користувачів і сформувати для них спеціальну персоналізовану пропозицію.

Переваги систем CRM
для онлайн-гемблінгу

Використання CRM передбачає, що вигоду отримують не тільки власники онлайн-казино, але й користувачі. Грамотне застосування системи підвищує клієнтоорієнтованість закладу, допомагає знайти до гравців особистий підхід, зробити їхнє перебування на сайті максимально зручним і приємним.

Це веде до підвищення лояльності користувачів і до того, що вони повертаються на сайт онлайн-казино, а також рекомендують його своїм знайомим. Не варто забувати і про відгуки на відкритих ресурсах: позитивні коментарі від реальних людей формують імідж казино та свідчать про його надійність.

Системи CRM і структуровані за їх допомогою дані можна використовувати для аналізу маркетингових програм, перехресних продажів і цільової реклами нових продуктів. Наприклад, якщо власник казино вирішить відкрити проєкт за ставками на спорт, завдяки CRM у нього вже буде сформована база потенційних клієнтів.

Також системи із взаємодії з користувачами допомагають відстежувати дії новачків, виявляти аудиторію з великим потенціалом і зберігати всі контактні дані.

Основні характеристики
хорошої CRM для онлайн-казино

У гральних ресурсів в Інтернеті є свої особливості роботи, які необхідно враховувати під час вибору CRM-системи. Зокрема, онлайн-казино потрібно надійне та максимально безпечне програмне забезпечення для прийому депозитів. Перед тим як визначитися з вибором CRM, необхідно скласти список завдань, які вона має вирішувати. Що ж важливо для будь-якої системи з роботи з клієнтами?

  • Надійність. Система повинна бути максимально безпечною, адже казино працює з досить великими сумами.
  • Зручність. Зрозумілий і простий інтерфейс допоможе швидко та просто знаходити потрібну інформацію та розділи.
  • Ігровий функціонал. Орієнтуйтеся на різноманітність ігор, а також систем, які підтримують слоти, покер, рулетку, а також популярні live-трансляції.
  • Мультивалютність. Чим більшу кількість валют підтримує система, тим зручніше це для клієнтів.
  • Статистика та аналітика. Якісна CRM надає доступ до зрозумілої і широкої аналітики, а також загальної інформації про аудиторію та її дії.
  • Керування запитами. В ідеалі система дає змогу тримати зворотний зв’язок із клієнтами та фіксує всі їхні запити. Власнику онлайн-казино не потрібно вгадувати, які сервіси важливі для клієнта: він може дізнатися про це в системі.

Більше про надійні системи CRM, а також їх інтеграцію в роботу онлайн-казино ви зможете дізнатися на виставці грального обладнання та софту Ukrainian Gaming Week 2020. Івент відбудеться в Києві 11-12 березня.

Програма заходу

Підпишіться, щоб отримувати новини