Як залучати трафік в онлайн-казино: поради й найдієвіші способи

Як залучати трафік в онлайн-казино: поради й найдієвіші способи
30.05.2019

Успіх казино, як і будь-якого іншого бізнесу, залежить від кількості клієнтів. Чим більше користувачів здійснять дію на гемблінг-майданчику, тим вищий дохід отримає гральний заклад. Як залучати трафік у казино, яке працює в онлайні? Про це — далі в статті.

Визначаємо портрет цільової аудиторії

Визначаємо портрет цільової аудиторії

Велика відвідуваність порталу — не гарантія високого прибутку казино. Наприклад, гральний майданчик відвідало 1000 осіб. Однак ніхто з них так і не став клієнтом платформи. Так сталося, бо всі ці користувачі зовсім не цікавляться таким видом розваг, як азартні ігри.

Щоб залучати у віртуальний гемблінг-клуб потенційних споживачів, потрібно визначити його цільову аудиторію. Крім того, її потрібно проаналізувати. Це допоможе зрозуміти, що її цікавить. На основі отриманих даних можна будувати рекламну й маркетингову кампанію.

За різними даними, сьогодні цільова аудиторія гральних закладів, що надають свої послуги в мережі, — це представники чоловічої статі у віці від 20 до 50 і більше років. У них середній достаток, і вони багато часу проводять в інтернеті. Останнім часом клієнтами казино все частіше стають жінки.

Усіх гравців у світі гемблінгу умовно ділять на дві групи: постійні й тимчасові. Представниками першої з них рухають різні мотиви зіграти в азартну гру. Це інтерес, можливість спробувати удачу, перевірити свої інтелектуальні та психологічні здібності (наприклад, у покері), виграти гроші й поліпшити матеріальне становище, урізноманітнити дозвілля тощо. Такі користувачі в основному зупиняються на одному гральному ресурсі й регулярно його відвідують. Щоб утримувати їх у своєму казино, їм можна пропонувати різні програми лояльності, бонуси та інші привілеї.

Тимчасові гравці найчастіше відвідують гемблінг-сайти, щоб розважитися, спробувати щось нове або вбити вільний час. Така категорія споживачів вибирає казино навмання. Ці люди не завжди знають усі правила і принципів гри. Однак, піддавшись почуттю азарту, вони здатні залишити в закладі пристойну суму грошей.

Крім того, важливо визначити регіон, з якого на ресурс буде залучатися трафік. Від цього залежить, на яких майданчиках рекламувати і просувати продукт, якою мовою створювати контент тощо.

Де взяти трафік для онлайн-казино

Де взяти трафік для онлайн-казино

Визначившись із цільовою аудиторією, можна приступати до залучення клієнтів у казино. Це можна робити як безкоштовно, так і за гроші. Однак яким б не був обраний спосіб, цей процес однаково забере багато часу й зусиль. Розглянемо докладніше найдієвіші методи, які дають змогу добувати трафік для гемблінг-майданчиків.

Тематичні форуми і блоги. Можна завести власний блог і регулярно публікувати в ньому різні матеріали з посиланнями на казино. Наступний варіант — за грошову винагороду розміщувати на сторінках популярних блогерів рекомендації з відвідування ресурсу й посилання на сайт. Ще один метод — залишати коментарі на тематичних форумах.

Канали. Власний канал для просування й популяризації гемблінг-ресурсу створюють на відеохостингу YouTube, у месенджері Telegram, на сервісі «Яндекс.Дзен». Він повинен регулярно поповнюватися новими, корисним і цікавим контентом. Такий спосіб залучення трафіку безкоштовний.

Email-розсилки. Для такого виду реклами купують бази з електронними адресами людей, які коли-небудь ставали клієнтами гемблінг-сайтів. Цим користувачам регулярно розсилають листи рекламного характеру з посиланнями на гральний заклад.

Соціальні мережі. У різних соцмережах (Facebook, «ВКонтакте», «Однокласники» тощо) Створюються сторінки, групи чи спільноти, присвячені казино. Вони регулярно наповнюються цікавими статтями, новин, рекомендаціями. Якісний контент привертає увагу користувачів, а кожен із них — це потенційний клієнт гемблінг-майданчика. Також можна публікувати рекламу на сторонніх пабліках. Домовлятися про розміщення матеріалів у спільнотах краще безпосередньо з їхніми адміністраторами.

Інструмент РРС. За такого способу видобутку трафіку рекламодавець оплачує кожен клік (перехід користувача на сайт). РРС-оголошення розміщуються в інтернеті завдяки провайдерській контекстної реклами.

Вебінари. До цього методу залучення клієнтів належить проведення семінарів і лекцій у режимі онлайн. Під час навчальних заходів можна не тільки рекламувати казино, але й безпосередньо спілкуватися з потенційними споживачами, дізнаватися їхні переваги та інтереси.

Біржі трафіку. Це спеціальні платформи в мережі. На них можна придбати трафік з орієнтацією на конкретний регіон і певну групу користувачів.

Реклама в ЗМІ. Просування гемблінг-майданчики в засобах масової інформації залишається одним із найбільш ефективних методів популяризації бренду. Тому необхідно систематично розміщувати на авторитетних порталах тематичні статті, прес-релізи, огляди про казино. Такі послуги платні.

Партнерські програми. Це формат бізнес-співпраці між гемблінг-платформою й користувачами (веб-майстрами), які рекламують і просувають послуги казино. Такий спосіб покупки трафіку реалізується так: на партнерському сайті розміщується реклама бренду й посилання на гральний портал. Після того як людина клацає на це посилання і / або поповнює депозит, заклад платить партнеру за ці дії грошову винагороду.

Залучення клієнтів офлайн-способом. Рекламувати віртуальний гральний заклад можна й за межами інтернету. Для просування свого гемблінг-ресурсу потрібно брати участь у різних тематичних заходах. На таких івентах можна познайомитися з потенційними бізнес-партнерами, інвесторами, дізнатися про нові тренди в індустрії і краще вивчити свою цільову аудиторію.

Прорекламувати своє казино ви зможете на Ukrainian Gaming Week.

Підсумок

Залучення в онлайн-казино нових гравців — це нелегка робота, яка вимагає значних фінансових вкладень і забирає багато часу. Щоб досягти в цій справі позитивних результатів, не варто зосереджуватися на одному способі видобутку трафіку. Найкраще використовувати одночасно кілька варіантів. Тоді гемблінг-майданчик ставатиме більш популярним, а кількість його клієнтів — постійно збільшуватися.

Підпишіться, щоб отримувати новини