Як просувати казино: правила та ефективні методи

Як просувати казино: правила та ефективні методи
05.08.2019

Щоб наземне або онлайн-казино стало популярним і почало приносити своєму власнику дохід, його необхідно просувати. Для цього використовують різні маркетингові інструменти. Докладніше про те, як підвищити впізнаваність гемблінг-бренду та залучити в казино нових клієнтів, — далі в статті.

Просування наземних гемблінг-закладів

Для просування стаціонарних казино часто використовують традиційні способи: банери, листівки, вивіски, візитки. Рекламні матеріали повинні бути яскравими та незабутніми.

Залучати та утримувати клієнтів також допомагає еmail-маркетинг. Користувачам, які вже відвідували казино, регулярно відправляють електронні листи рекламного характеру. Завдяки цьому людину стимулюють знову приходити в гральний клуб.

Ще один ефективний спосіб заявити про свій заклад — участь у тематичних заходах. На таких івентах можна ознайомитися з пропозиціями конкурентів, дізнатися про тренди в індустрії та презентувати свій бренд широкій публіці.

Ефективні інструменти
для просування казино в Інтернеті

Сьогодні на ринку представлений широкий вибір онлайн-казино. Щоб ресурс був популярним і залишався конкурентоспроможним, необхідно приділяти велику увагу рекламній кампанії. Розглянемо докладніше найефективнішімаркетингові інструменти, які допомагають просувати гемблінг-платформи в Мережі.

Банерна реклама

У пошуковій системі Google пряма реклама азартних ігор дозволена тільки в тому випадку, якщо вона відповідає місцевим законам, галузевим стандартам і правилам. Однак є кілька способів, які дають змогу обходити наявні обмеження.

Спосіб № 1. Створюється додатковий ресурс. На ньому регулярно публікуються різні матеріали про гемблінг і розміщуються посилання, які ведуть на сторінку казино. На порталі не повинно бути прямих пропозицій пограти в азартні ігри. Такий сайт вважатиметься інформаційним і не потрапить під обмеження. Тому його можна буде розміщувати на банерах.

Спосіб № 2. Створюється тематичний інформаційний ресурс. Після того, як рекламна кампанія буде схвалена, а банера розміщені, необхідно зробити редирект із додаткового порталу на основний сайт казино.

Варто враховувати, що, вибираючи ці способи просування гемблінг-ресурсів, можна потрапити під санкції Google.

Прероли у відеороликах

Ідеться про рекламні вставки у відео. Найкраще цей метод просування використовувати на сайтах для перегляду онлайнсеріалів, фільмів і телепередач.

Партнерський маркетинг

Це один із найефективнішихінструментів для просування казино. Під час вибору такого способу залучення трафіку онлайн-казино (рекламодавець) співпрацює з власниками тематичних сайтів, блогів, YouTube-каналів. Замовник надає виконавцям рекламні матеріали й унікальні посилання. Партнери публікують їх на своїх ресурсах. Після того, як користувачі клікають на посилання, переходять на сайт казино і/або здійснюють на гемблінг-ресурсі будь-яку дію (наприклад, поповнюють депозит), афіліат отримує за це грошову винагороду.

Тизерна реклама

Це рекламне оголошення, яке складається з картинки й тексту. Його головне завдання — викликати інтерес у користувача і змусити його перейти на сайт рекламодавця. Щоб досягти цієї мети, необхідно використовувати зображення, які привертають увагу, а також помітні та цікаві заголовки.

SEO-оптимізація

SEO як маркетинговий інструмент використовують для того, щоб вивести сайт у топ пошукових результатів і залучити трафік. Якщо правильно оптимізувати гемблінг-майданчик, то користувачі зможуть легко знаходити його в пошукових системах завдяки ключовим словам чи словосполученням.

У межах SEO-оптимізації необхідно:

  • сформувати базу ключових слів і фраз, які найкраще характеризують гемблінг-майданчик;
  • розробити структуру сайту;
  • зв’язати сторінки сайту посиланнями (внутрішня перелінковка);
  • створити якісний контент із використанням ключових слів;
  • публікувати на інших сайтах посилання на казино тощо.

SEO-просування онлайн-порталу — це складна робота, тому її краще доручити фахівцям.

Соціальні мережі

У соціальних мережах (Facebook, «ВКонтакте», «Однокласники» й на інших майданчиках) створюють сторінки, групи чи спільноти, які присвячені азартним іграм чи казино. Там регулярно публікують тематичні статті, новини зі сфери гемблінгу та інші матеріали. Контент повинен бути цікавим та унікальним. Це допоможе привернути увагу потенційних клієнтів. Крім того, можна розміщувати рекламу казино на інших сторінках, у групах і спільнотах. За публікацію таких матеріалів доведеться заплатити.

Підсумок

Сьогодні в низці країн (зокрема в Україні) азартні ігри та їхня реклама заборонені на законодавчому рівні. Бізнесменів, які порушують наявні правила, можуть притягати до відповідальності. Тому, перш ніж запускати рекламну кампанію, потрібно добре вивчити ринок і визначити, яку рекламу можна використовувати в тій чи іншій країні. Розібратися в законодавчих аспектах ведення гемблінг-бізнесу вам допоможуть юристи.

Підпишіться, щоб отримувати новини