Як розробити онлайн-казино: 5 базових кроків

Як розробити онлайн-казино: 5 базових кроків
12.08.2019

Онлайн-казино є потенційно дуже прибутковим, але одночасно й дуже ризикованим бізнесом. Для того, щоб старт у гемблінг-сфері був вдалим, необхідно прорахувати все на етапі планування. Розглянемо, з яких п’яти кроків складається розробка онлайн-казино та чим важливий кожен із них.

Перш ніж відкрити свій гральний ресурс або беттінг-майданчик, необхідно чітко зрозуміти особливості бізнесу, врахувати, з якими складнощами може зіткнутися будь-який новачок, а також якими єумови успішного старту. Умовно розробка онлайн-казино поділяється на кілька обов’язкових великих етапів.

Перший крок: написати бізнес-план

Старт будь-якого бізнес-проєкту передбачає, що власнику доведеться вкласти велику суму на початкових етапах. Щоб інвестувати гроші у власну справу правильно та не прогоріти на дрібницях, необхідно чітко розпланувати бюджет і скласти детальний бізнес-план проєкту.

У ньому необхідно вказати такі пункти:

  • як функціонуватиме онлайн-казино;
  • точний опис маркетингової кампанії;
  • можливі ризики та шляхи їхнього вирішення;
  • точні витрати з розрахунку на рік;
  • розмір прибутку, якийресурс повинен отримати.

Бізнес-план необхідний не тільки для того, щоб точно розуміти свої завдання, але й щоб переконати потенційних інвесторів вкластися усправу (якщо власник хоче залучити інші фінанси).

Варто врахувати, що реєстрація бізнесу — це 3–7% загального бюджету, в отримання ліцензії потрібно вкласти майже 30%, купуванняпрограмного забезпечення «від’їсть» ще 35%, а рештузайме підбір персоналу та додаткові витрати. Окремим пунктом ідуть маркетингові послуги, адже від їхньої якості залежатиме прибуток онлайн-казино та кількість його клієнтів.

Другий крок: вибрати ПЗ і систему оплати

Якість програмного забезпечення онлайн-казино важливе для залучення користувачів. Щоб набрати свою базу клієнтів на старті, варто використовувати тільки хороший софт, який не тільки приваблює, а й утримує гравців на сайті онлайн-казино. Рівень ПЗ безпосередньо впливає на репутацію закладу, а також ступінь довіри до нього. Софт повинен задовольняти базові запити користувача та відповідати таким критеріям:

  • функціональність і зручність;
  • різноманітність ігор;
  • висока швидкість;
  • якісна графіка;
  • безпекаплатежів.

Гарне програмне забезпечення повинно бути ліцензоване, підтримувати можливість оновлень і мобільний формат. На те, щоб оплачувати ПЗ протягом року, необхідно закласти 10% із загального бюджету.

Чималу роль також відіграє підтримка платіжних систем, які використовуватиме онлайн-казино. Чим більший вибір ресурс надасть своїм клієнтам, тим комфортніше їм буде й тим більша ймовірність, що вони повернуться знову.

Третій крок: зареєструвати бізнес

Щоб вести бізнес у межах закону та не платити штрафи, необхідно зареєструвати юридичну особу в країні, яка надала ліцензію на легалізацію грального проєкту. Також підприємець повинен відкрити банківський рахунок та укласти договір на оплату з провайдерами. Не всі країни підтримують легальну роботу онлайн-казино, а тому необхідно розглянути можливість отримувати ліцензію в іншому регіоні. Вартість у різних країнах може сильно відрізнятися.

Наприклад, у країнах Євросоюзу ліцензія коштує від $100 тис, але є й дешевші варіанти. Наприклад, країни офшорного типу, такі як Філіппіни, Коста-Ріка, Домініканська Республіка, де реєстрація обійдеться від $10 тис. до $30 тис. До середнього цінового сегмента в плані вартості ліцензії онлайн-казино належать такі країни:

  • Мальта;
  • Гібралтар;
  • Антигуа.

НайвідомішимирегуляторамивважаютьсяCuracao, Directorate of Offshore Gaming іKahnawake Gaming Commission. Час, необхідний для отримання ліцензії, може зайняти від одного до шести місяців.

Четвертий крок: створити сайт

Від того, наскільки привабливо виглядатиме сайт онлайн-казино та чи зручно буде його використовувати, залежить перше враження клієнта. Зовнішній вигляд сайту є найкращою рекламою бренду, його візитною карткою, а тому до розробки онлайн-ресурсу потрібно підійти скрупульозно, продумати будь-яку дрібницю. Важливо максимально орієнтуватися на потреби користувача, його комфорт. Створення сайту містить у собі кілька кроків, які повинен зробити підприємець:

  • Купити чи зареєструвати оригінальне доменне ім’я. Щоб гравці запам’ятали онлайн-казино, ім’я домену має бути яскравим, коротким, читабельним.
  • Купити сервер, не забувши вказати в документах, що він необхідний для підтримки грального ресурсу.
  • Інтегрувати ігри. На початкових етапах не обійтися без найпопулярніших слотів, які гарантовано залучать широку аудиторію.
  • Під’єднати платіжні системи. Чим більше способів розрахунку вони підтримують, тим краще.

Зараз є широкий асортимент платформ для онлайн-казино, найпростішата найбюджетнішасхема називається White Label. Це так званий запуск свого гемблінг-проєкту під брендом популярного провайдера (ліцензію отримувати не потрібно). Сайт нового оператора розробляється під індивідуальний запит.

П’ятий крок: розробити рекламну стратегію

На цей етап варто найбільше звернути увагу, оскільки саме від його реалізації залежатиме, чи не даремно вкладені гроші в отримання ліцензії та розробку сайту. Від ефективності рекламної стратегії та роботи маркетологів залежатиме, як швидко казино приверне клієнтів і почне приносити очікуваний дохід. Обов’язкові інструменти онлайн-маркетингу — SMM і SEO-оптимізація, розсилки електронною поштою, програми лояльності. Ось варіанти покрокового просування нового онлайн-казино:

  • запуск реклами в медіа;
  • просування в пошукових системах і мережах;
  • постійні оновлення новин на сайті;
  • контекстна реклама;
  • сарафанне радіо.

Головна мета на цьому етапі — позиціюватисвою компанію на ринку як надійну, добре зарекомендувати себе і зробити бренд максимально пізнаваним.

Висновки

Відкриття власного онлайн-казино чи букмекерської компанії пов’язане з низкою складнощів і фінансових витрат, але за належного підходу може принести високий прибуток. Щоб не прогоріти на старті, необхідно ретельно підійти до підготовчого етапу і продумати все до дрібниць, а також не шкодувати інвестицій на розробку онлайн-проєкту і його подальше просування.

Підпишіться, щоб отримувати новини