«Локальне ліцензування – головний запит зараз» – Head of Sales в Slotegrator Вадим Потапенко

Які завдання грального бізнесу розв’язує Slotegrator? Чи вплинув карантин на діяльність компанії? Що буде популярним на ринку азартних ігор, а що втратить актуальність? Як стартувати підприємцю в гемблінг-індустрії?
Низку цих та інших запитань в інтерв’ю для Ukrainian Gaming Week 2021 висвітлив Вадим Потапенко, Head of Sales компанії Slotegrator.
Спеціаліст поділився своєю думкою щодо сучасних тенденцій гемблінг-галузі, розповів, що потрібно для старту на ринку, торкнувся теми попиту на локальні ліцензії, а також перерахував пропозиції Slotegrator, які допоможуть як початківцю, так і досвідченому оператору.
Докладніше про те, які рішення представить компанія на виставці UGW 2021, – далі в інтерв’ю.
Інтерв’юер: Ukrainian Gaming Week (UGW)
Респондент: Вадим Потапенко (В. П.)
UGW: Розкажіть про діяльність компанії Slotegrator. Які послуги вона надає та на які ринки орієнтується?
В. П.: Наша компанія вже понад вісім років на ринку, і ми надаємо абсолютно різні рішення для всіх, починаючи від тих, хто хоче відкрити онлайн-казино. Ми пропонуємо їм повні рішення: супроводжуємо зі створенням платформи, інтеграцією ігор. Також ми допомагаємо з ліцензуванням у різних юрисдикціях, платіжними рішеннями, інтеграцією ігор на наявні проєкти, коли в операторів є свої власні платформи. Тому загалом ми можемо знайти будь-яке рішення для більшості гравців ринку.
Відповідаючи на запитання про те, на які ринки орієнтується компанія. З огляду на те, що в нас великий і широкий спектр послуг, то ми, в принципі, можемо підібрати рішення під будь-який регіон, чи то Латинська Америка, чи то Африка, чи то Європа, чи то країни СНД. Тут уже будемо відштовхуватися від запиту клієнта.
UGW: Які завдання представники гральної індустрії можуть вирішити завдяки пропонованим компанією продуктам і сервісам?
В. П.: Припустимо, якщо ми говоримо про те, що в клієнта вже є онлайн-казино, і воно працює та оперує, то в цьому випадку ми можемо розв’язувати такі питання: отримання ліцензії, допомога в під’єднанні платіжних систем і, звісно, найголовніше – це розширення набору ігрових провайдерів у наявному проєкті.
Далі ми можемо допомагати йому з під’єднанням сапорту, і, якщо він, припустимо, хоче відкривати другий, третій проєкт чи має намір спробувати іншу платформу – чудово, ми можемо надати йому повністю готове рішення разом із платформою та з усім необхідним, що йому потрібно. Плюс розробимо дизайн, всю структуру проєкту та бонусну політику під його запити.
UGW: Як на діяльність Slotegrator вплинули карантинні обмеження, які введені через пандемію COVID-19?
В. П.: З огляду на те, що вся наша діяльність пов’язана з клієнтами, які працюють в онлайні, то вплив непомітний. Оскільки все більше людей залишаються вдома, наші клієнти продовжують цей же маркетинг.
Звісно, є певні аспекти з карантином і неможливістю, припустимо, зустрітися особисто зі співробітниками. Але ми всі так само працюємо, та за деякими пунктами у цей час запитів було навіть більше: власники наземних казино хотіли відкривати онлайн-казино, бо помітили, що можуть бути такі проблеми…
UGW: На вашу думку, який сегмент грального ринку зараз найбільш перспективний – онлайн чи офлайн? Чому?
В. П.: В умовах пандемії, звісно ж, онлайн буде перспективним і найбільш популярним.
На мою думку, у будь-якому випадку ситуація з пандемією вирішиться і ми якось, але повернемося у звичний темп. Частина речей не повернеться, я думаю, що надовго залишаться маски та інше. Однак наземний бізнес, якщо ми говоримо про класичні казино, однаково буде сильним і матиме вплив.
Тому я б сказав, якщо є кошти, то, звісно, варто працювати і в офлайні, і в онлайні – бути на слуху, бути скрізь. Але онлайн, звісно ж, зараз буде в пріоритеті.
UGW: Які тенденції спостерігаються на гральному ринку у 2020 році, а що, навпаки, втрачає актуальність?
В. П.: Зараз найбільш популярна тема – це гральна ліцензія на території України й загалом локальне ліцензування. Тому це, напевно, найпопулярніше з усіх запитань і запитів.
Втратить актуальність сіре оперування.
UGW: Припустимо, підприємець вирішив відкрити гральний бізнес на новому ринку. З яких кроків ви порадите починати займатися гемблінг-діяльністю?
В. П.: У будь-якому випадку є два основні чинники: гроші (інвестиції) та досвід.
Якщо ми говоримо, що в оператора є досвід, але немає коштів, то це буде дуже важкий шлях. Але, в принципі, розуміння, що і як робити, звідки брати гравців, в оператора буде.
Другий момент – якщо є гроші, але немає досвіду. Тут такий нюанс, що можна просто потрапити на гроші та занадто багато витратити на маркетинг чи на щось іще. Але це коштуватиме дорожче – тобто, по суті, людина платитиме за той самий досвід, який вона не отримала колись давно.
Тому єдина порада – це або набрати якусь досвідчену команду, або мають працювати свої люди, які розуміють, як будувати бізнес і залучати гравців, які основні моменти виникнуть під час оперування, щодо виплат, швидкості відповіді, спілкування із самим гравцем і надання якісних послуг.
UGW: Які рішення ви представите на виставці Ukrainian Gaming Week 2021?
В. П.: Найосновніші стосуватимуться локальної ліцензії України. Сюди підходить допомога в ліцензуванні проєктів. Другий момент – допомога в наданні наземного обладнання, знову ж під місцеве законодавство. Поки виділив би третій, основний момент, якого не було до цього, – це система моніторингу для наземних казино.
Але і, окрім цього, представимо вже наявні рішення, які в нас були: допомога в створенні онлайн-казино та під’єднанні ігор. Адже в будь-якому випадку будуть ті оператори, які заходять зі своєю наявною платформою, але без контенту. Й ось тут ми теж можемо допомогти…
24-25 лютого відбудеться масштабний галузевий захід Ukrainian Gaming Week 2021, у якому візьмуть участь передові розробники ігор, оператори, дистриб’ютори та виробники грального обладнання.
Приєднуйтеся до івенту, щоб отримати консультацію щодо послугам Slotegrator та особисто поспілкуватися з представниками компанії.
Ознайомитися з усіма експонентами виставки можна за посиланням >>>