Шведський експерт у галузі маркетингу Клас Дален стане спікером Ukrainian Gaming Week

Шведський експерт у галузі маркетингу Клас Дален стане спікером Ukrainian Gaming Week
07.02.2020

Які маркетингові стратегії допомагають збільшувати доходи казино? І які рекламні підходи використовують іноземні гемблінг-компанії? Про це 15 квітня на Ukrainian Gaming Week розповість СЕО TREMILL AB Клас Дален.

Тема виступу спікера: «Маркетингові стратегії, що сприяють росту обороту казино. Найкращі рекламні кейси в гемблінгу».

Основні тези:

  • маркетинг і брендинг: стратегії, які збільшують прибуток операторів;
  • кейси правильної реклами та майбутнє індустрії: Affiliation 3.0.

Клас – експерт у сфері маркетингу. Володар звання «Найкращий керівник у сфері маркетингу 2013» за версією Шведської асоціації маркетингу. Ключові компетенції спікера – розвиток бізнесу, стратегічний і тактичний маркетинг, мобільний і онлайн-бізнес, лідерство та міжнародні бізнес-стратегії.

Раніше Клас працював керівником зі стратегій бренду у шведській компанії VRTCL Gaming Ltd, яка керує гемблінг-майданчиком Metal Casino. А в онлайн-казино він обіймав посаду керівника з маркетингу. Також експерт понад чотири роки був регіональним менеджером онлайн-казино Mr Green.

З 2015 року спікер очолює компанію TREMILL AB, яка спеціалізується на створенні маркетингових стратегій і бренд-платформ.

Масштабна виставка UGW 2020 відбудеться 15-16 квітня в Києві. Вона збере на одному майданчику виробників і постачальників рішень для гральної галузі, а також представників українських держорганів і міжнародних експертів.

Гості івенту зможуть не лише послухати доповідь Класа, а й поставити йому свої запитання.

Програма та деталі події ►►►

Підпишіться, щоб отримувати новини