«Ми зараз закладаємо перший камінчик у фундамент майбутнього великого сегменту Instant Win» – співвласник Onlyplay Артем Клименко

Зустрічайте новий епізод подкасту «Інсайдер UGW», учасником якого став співвласник компанії Onlyplay та розробник ігор Instant Win Артем Клименко. Інтерв’ю провів незмінний ведучий, бренд-амбасадор Ukrainian Gaming Week 2021 Лаврентій Губін.
Гість подкасту пояснив, у чому особливості ігор Instant Win, та уточнив, серед якої аудиторії вони популярні. Артем розповів про Crash-ігри, на розробленні яких зараз сконцентрована Onlyplay, й озвучив, чи планує його компанія отримувати в Україні ліцензію на надання послуг у гральній сфері.
Докладніше про перспективи ігор Instant Win у гемблінг-бізнесі читайте далі в інтерв’ю.
Інтерв’юер: Лаврентій Губін (Л. Г.)
Респондент: Артем Клименко (А. К.)
Л. Г.: Передусім хотілося б дізнатися коротко, що таке ігри Instant Win.
А. К.: Свого часу я мав стосунок до одного з лотерейних операторів в Україні, і ми почали дуже докладно вивчати напрям, який дав би змогу зайти в сегмент тиражних лотерей. Тому, як у класичних лотереях, є поділ: скретч-лотереї (паперові) та тиражні. Співвідношення за маркетингом часто йде 70 до 30, тобто тиражні лотереї популярніші. Але у всіх юрисдикціях практично є деякі обмеження, коли тиражі відбуваються через певні проміжки часу: або раз на тиждень, або раз на місяць. В Україні був встановлений ліміт – розіграш має бути не частіше ніж 5 хвилин за грою.
Тоді в лотерейного оператора була ліцензія виключно на скретч-лотереї, але мені дуже сильно хотілося зайти саме в сегмент тиражних. Тому було придумано, як зробити на базі скретч-лотерей альтернативну візуалізацію, яка дала б змогу використовувати цей сегмент, що входить уже в назву – миттєвий виграш. З візуалізацією тиражних лотерей і лототрону це дало змогу дуже швидко роздавати людям виграші.
Тому вважаємо, що ми були одні з тих хлопців, які в Україні, принаймні, починали рух Instant Win. Свого часу ця назва викликала навіть певний подив в операторів. Зараз багато компаній b2b і b2c вже мають у своїх казино окремі вкладки, які називаються або Instant Win, або Fast Games.
Якщо бути відвертим, то я вам розповів передісторію, звідки взялася назва. Зараз до сегменту Instant Win входить велика кількість субкатегорій. Оскільки це досить широка лінійка з дуже різними механіками, математичними моделями та, відповідно, дизайнами.
Л. Г.: А хто зараз основний клієнт у ваших ігор?
А. К.: 18+, у деяких країнах, відповідно, 21+ і, напевно, до 45 – цільова аудиторія. І на відміну від класичної слотової вона ширша, можна сказати, навіть у кілька разів.
Тому, якщо відповісти на ваше запитання коротко, то, напевно, все-таки більш молоді гравці, які зараз, пересуваючись на громадському транспорті, грають в ігри з App Store, Play Market, ті, які грають у соціальні ігри і так далі.
Ми зараз закладаємо перший камінчик у фундамент майбутнього великого сегменту Instant Win.
Л. Г.: Під якими ліцензіями ви зараз працюєте і чи плануєте отримувати b2b-ліцензію в Україні?
А. К.: Зараз ми працюємо переважно з b2c- і b2b-операторами, які спрямовані на ринок Кюрасао. Зараз ми перебуваємо на стадії отримання ліцензії MGA.
Є низка гео, за якими ми отримуємо ліцензії. Там є дуже хороші, назвемо їх контракти, з тими ж самими хлопцями з Kiron Interactive. Вони, до речі, ще в ті часи, коли ми робили Instant Win в Україні, оцінили нас дуже високо, і зараз результатом цього стали вже підписані з ними контракти.
Щодо отримання b2b-ліцензії в Україні, ми, чесно вам скажу, придивляємося. Бо я був учасником гемблінг-ринку до 2008 року та навіть був співорганізатором акції протесту, коли, я вважаю, держава незаконно позбавила прав цілу індустрію, за два тижні закривши абсолютно всі гральні заклади, які заплатили за ліцензії та за кожен ігровий автомат і так далі.
Тому, знаючи трошки український ринок, ми дуже раді, що нарешті він став білим і легальним, з одного боку. Але з іншого боку, ми хочемо придивитися, подивитися, що буде далі.
Приєднуйтеся до Telegram-чату,
щоб познайомитися з лідерами світового грального ринку й у зручному форматі поспілкуватися з професіоналами галузі! ПерейтиЛ. Г.: Як ви вбудовуєтеся в гральний бізнес і наскільки забираєте трафік або, скажімо, гроші в класичних ігор? І наскільки ви вигідні оператору?
А. К.: Безперечно, з одного боку, ми частково канібалізуємо внутрішній трафік, бо є перетин за цільовою аудиторією. Але самі ігри ми робили саме для того, щоб вартість купівлі одного гравця була дешевшою.
Це ми робили спроби, коли оперували з іграми під лотерейним брендом. Бо вони дають змогу залучати абсолютно нову цільову аудиторію, яка раніше не заходила до казино.
Ба більше, як я раніше сказав, якщо візьмете абсолютно будь-який b2c-проєкт, там є вкладка, назвемо її «Беттінг», є окрема вкладка з новими нішами «Фентезі», «Кібер» і так далі, є казино, де класичний слот.
…Ми хочемо робити, з одного боку, дуже велику власну лінійку ігор Instant Win. З іншого боку, у нас уже є агрегатор. Залучаємо такі ж компанії, як наша, для того, щоб цей сегмент ставав просто окремою категорією в гемблінгу. І ми є одним із законодавців цього руху.
Л. Г.: У якому напрямі ви зараз розвиваєтеся? Чи є якийсь головний ноу-хау-напрям, на якому ви сконцентровані?
А. К.: З урахуванням того, що зараз компанія Onlyplay ще розвивається до свого оптимального, напевно, стану, ми зараз намагаємося концентруватися на якихось трендових речах.
Одні з них – ігри категорії Crash. Такі ігри, по суті, виросли більше з криптонапряму. Свого часу, коли був перший хайп із криптовалютою, з’явилися нові ігри: це були «Дайси», «Хіло» і, зокрема, Crash.
Спочатку наша компанія пішла в бік – у нас є гра Lucky Clover. Вона, до речі, була успішно інтегрована на одній із криптобірж, тому перевага компанії знову ж полягає в тому, що ми можемо використовувати абсолютно всі різновиди криптовалют.
…Зараз є низка українських компаній і дуже класні хлопці з Грузії, які почали використовувати цю механіку. Але компанія Onlyplay поки вирішила піти трохи далі. Ми навіть зараз позиціонуємо ігри як ті, що належать до сегменту Crash 2.0. Зокрема, бекграунд, якщо ми бачимо, – це одна з наших ігор Fighter.
Зараз ми цей сегмент почали ділити на підкатегорії за цільовими аудиторіями та в кожну з ігор додавати фічі, яких не було на ринку і які дають змогу, по-перше, утримувати клієнта, а по-друге, повертати його…
Зараз в апдейтах за цією грою певні колекції, які даватимуть змогу брати участь у різних внутрішніх турнірах. Тому ця гра – як окремий елемент у гемблінгу, який може бути присутнім просто на окремому лендингу, бо навколо неї формується своє ком’юніті гравців.
Зокрема, у нас є дві гри – Limbo Cat і Fighter. Сумарно на старті ми хочемо зробити орієнтовно 10 ігор. Усі вони відрізнятимуться, окрім дизайну, – бо ми орієнтуємося на різні ринки, – внутрішніми фічами, яких немає у цих механіках в інших операторів.
Хочете більше дізнатися про просунуті ігрові продукти від найкращих провайдерів? Приєднуйтесь 21-22 вересня до виставки Ukrainian Gaming Week 2021!