Кілька кроків, які допоможуть запустити онлайн-казино: поради SoftSwiss

Кілька кроків, які допоможуть запустити онлайн-казино: поради SoftSwiss
18.06.2019

Отримання ігрової ліцензії, відкриття корпоративного банківського й торгового рахунку, укладання договорів із постачальниками платіжних систем, налаштування юридичної та фінансової інфраструктури – це завдання, які власнику онлайн-казино необхідно вирішити, щоб створити онлайн-казино.

Що ще потрібно врахувати, перш ніж відкрити віртуальний гральний заклад? У цій статті ми представляємо алгоритм дій, який гравцям ринку пропонує компанія SoftSwiss.

SoftSwiss – це один із визнаних лідерів на ринку інформаційних технологій і послуг у сфері iGaming. Заснована у 2008 році, компанія спочатку займалася розробками у сфері банківської справи, фінансів та ритейлу (звідси в назві й присутнє Swiss – натяк на Швейцарію та її надійні банки). На сьогодні компанія SoftSwiss займається постачанням готових рішень для онлайн-казино й букмекерських контор White Label.

1. Розв’язання правових питань: ліцензування
й реєстрація юридичної особи

Азартні онлайн-ігри підлягають ліцензуванню, тому власникам важливо подумати про вибір юрисдикції та отримання ліцензії. Є два основних місця, де можна це зробити: офшорні країни йкраїни Європейського союзу. У кожного з них є свої плюси й мінуси – бюджет, час, репутація. Зазвичай для отримання ігрової ліцензії потрібно від декількох місяців до року. Наприклад, на Мальті цей процес триває 6 місяців.

Наступним кроком після вибору юрисдикції є реєстрація юридичної особи – ігрової компанії, відкриття банківського рахунку та укладення угод із постачальниками платіжних систем, які забезпечать повну правову і фінансову інфраструктуру.

Як альтернатива цьому методу існує схема White Label, яка означає оренду програмного забезпечення разом з ігровою ліцензією і фінансовою інфраструктурою в постачальника програмного забезпечення. Управління казино буде здійснюватися під власним брендом власника казино, але вже з готовою до використання інфраструктурою. Така схема дає змогу розв’язати багато юридичних і банківських проблем, але має додаткові витрати.

2. Пошук розробника програмного
забезпечення та ігрового провайдера

Щойновсі юридичні питання вирішені, власнику казино необхідно вибрати постачальника програмного забезпечення. Під час пошуку доцільно орієнтуватися на співвідношення ціни та якості.

Крім привабливого дизайну й набору популярних ігор, якісний продукт також повинен надавати надійну ігрову платформу, яка дасть змогу ефективно керувати бізнесом казино й містить у собі такі компоненти:

  • CMS;
  • систему керування грою;
  • систему управління бонусами й акціями;
  • керування платіжною системою;
  • касову систему;
  • звітний двигун;
  • підтримку регулярних оновлень;
  • хостинг і надання технічної підтримки.

Окрему увагу слід звернути на якість ігор.

«Використовуйте тільки якісні ігри від перевірених ігрових провайдерів. Для початку ви можете відкрити своє казино з обмеженою кількістю слотів, орієнтуючись на ігри, які ґрунтуються на HTML5: ця технологія покращує загальне враження від ігор у казино на мобільних пристроях»,  радять в SoftSwiss.

Серед постачальників ігрового контенту, на яких слід звернути увагу, компанія виділяє Amatic Industries, Microgaming і NetEnt.

3. Проведення маркетингового планування

Ефективна маркетингова стратегія – запорука успіху онлайн-казино, тому на початковому етапі стратегічно важливо проводити дослідження конкурентів (конкурентну розвідку, або бенчмаркінг). Передусім це допоможе власнику оцінити повну картину ринку: хто лідери, які стратегії вони використовують, яку віддачу від інвестицій отримують тощо. Відштовхуючись від цих відомостей, можна створити свою унікальну пропозицію.

Наступний крок – зв’язатися з диджитал-компаніями, що спеціалізуються на просуванні азартних ігор: SEO-агентствами, email-маркетинговими компаніями, медіаресурсами, що надають огляди казино, тощо. Це допоможе визначити кращі пропозиції на ринку і вибрати правильних партнерів до того, як сайт буде відкритим і готовим до запуску.

На цьому етапі також важливо подумати про майбутню бонусну політику та стратегії партнерського маркетингу, а також перевірити, чи надає вибране програмне забезпечення відповідні технічні можливості.

Підпишіться, щоб отримувати новини