Відкриття грального бізнесу з нуля 10 етапів 2020

Відкриття грального бізнесу з нуля 10 етапів 2020
23.12.2019

Сьогодні онлайн-гемблінг – це один із найбільш прибуткових напрямів для розвитку бізнесу. За прогнозами компанії Zion Market Research, у найближчі п’ять років світовий ринок віртуальних азартних ігор досягне $94 млрд. Багато підприємців усвідомлюють перспективність індустрії та відкривають у різних країнах нові гральні заклади.

Докладніше про те, як організувати гральний бізнес із нуля, – далі в статті.

Етап № 1. Аналіз ринку

Починати гральний бізнес із нуля нелегко. Щоб запустити власне онлайн-казино, підприємцю потрібно виконати великий обсяг роботи та витратити чималу кількість грошових коштів. Чим відповідальніше ви підійдете до відкриття закладу, тим швидше ваші вкладення окупляться.

Щоб зрозуміти, як будувати бізнес, потрібно обов’язково провести аналіз грального ринку. Завдяки цьому ви зможете:

  • оцінити обсяг ринку та темпи його зростання;
  • вивчити, у яких країнах гральний бізнес легалізований;
  • визначити тенденції індустрії та перспективи її розвитку;
  • виявити конкурентів і більше дізнатися про їхні слабкі та сильні сторони;
  • визначити цільову аудиторію;
  • встановити, які азартні розваги популярні тощо.

Висновки, зроблені за підсумками даної роботи, допоможуть зрозуміти, як розвивати власний бізнес. Зокрема ви зможете визначити, у якому сегменті працювати – онлайні або офлайні, на який ринок виводити гральний заклад та які азартні розваги запропонувати своїм клієнтам.

Роботу з дослідження грального ринку можна доручити консалтинговим, аналітичним чи маркетинговим компаніям.

Аналіз індустрії буде корисний під час розробки бізнес-плану. У цьому документі, окрім інформації про особливості ринку, необхідно також відобразити цілі бізнесу та шляхи їх досягнення, перелік послуг, які ви плануєте надавати, обсяг можливих витрат, дані про організаційну структуру компанії, її власників тощо. Бізнес-план знадобиться вам, якщо ви маєте намір залучати інвестиції.

Етап № 2. Планування бюджету

Створення будь-якого бізнесу, зокрема грального, вимагає великих грошових вкладень. Щоб відкрити власне онлайн-казино, підприємець повинен мати великі фінансові заощадження. Якщо таких немає, то необхідно залучати інвестиції. Планування бюджету допоможе зрозуміти, скільки коштів буде потрібно для запуску бізнесу.

У компанії Slotegrator визначили, що під час відкриття віртуального казино основні кошти спрямовуються на такі цілі: оформлення статусу юридичної особи, придбання ліцензії та програмного забезпечення, наймання персоналу та додаткові витрати. Окрім того, у перший рік роботи компанії в загальний бюджет рекомендують занести витрати на продовження ліцензійного дозволу, підтримку роботи ПЗ і маркетингові послуги.

Етап № 3. Реєстрація юридичної особи

У країнах, де гральний бізнес регулюється на законодавчому рівні, відкривати гральні заклади можуть тільки юридичні особи. Щоб зареєструвати компанію, необхідно зібрати пакет документів і звернутися до відповідних органів.

У кожній країні за цю процедуру відповідають різні організації. Наприклад, у Грузії це Національне агентство публічного реєстру при Мін’юсті, у Латвії – Регістр підприємств, у Росії – Федеральна податкова служба.

Етап № 4. Оформлення ліцензії

Отримання ліцензії на гемблінг-діяльність – це важливий етап на шляху створення нового бізнесу. Підприємець не зможе законно організовувати та проводити азартні ігри, якщо в нього не буде відповідного документа.

У країнах, де гральний бізнес регулюється законом, вартість оформлення ліцензій відрізняється. У деяких юрисдикціях документ можна отримати безкоштовно, в інших – така послуга коштує кілька десятків або сотень тисяч доларів.

Наприклад, у Білорусі вартість дозволу на проведення азартних ігор становить 500 базових величин (станом на 2019 рік це 12 750 білоруських рублів), у Латвії – €427 000, у Грузії – до 2000 ларі, у Кюрасао – $40 000.

Важливо пам’ятати, що підприємців, які ведуть гемблінг-діяльність без ліцензії, можуть притягати до відповідальності.

Етап № 5. Реєстрація та купівля домену

Домен – це ім’я сайту, яке відображається в браузері. Він повинен бути унікальним. Водночас бажано, щоб він містив у собі назву компанії й був легким для запам’ятовування.

Також важливо підібрати відповідну вашому виду діяльності доменну зону. Такі зони класифікуються на територіальні, які свідчать про приналежність сайту до певної держави (наприклад, ua, ru, de), і загального призначення (наприклад, com, net, org). Є доменні зони обмеженого користування. Вони доступні для державних і міжнародних організацій, навчальних закладів тощо.

Щоб зареєструвати домен сайту, потрібно звернутися в організацію, яка надає відповідні послуги.

Етап № 6. Розробка сайту

Щоб проводити азартні ігри в Інтернеті, потрібно створити власний сайт. Чим якіснішим і функціональнішим він буде, тим більш затребуваним стане серед користувачів.

Експерти стверджують, що сайт для казино повинен мати такі характеристики:

зрозуміла структура. Сторінки повинні бути розташовані за чітко сформованою логічною схемою;

яскравий дизайн, що запам’ятовується. Зовнішній вигляд майданчика найкраще оформляти в одному стилі. Також потрібно використовувати шрифти та зображення, що привертають увагу користувачів;

висока швидкість завантаження сторінок. Сучасні користувачі Інтернету не люблять чекати, поки сайт завантажиться. Вони закривають вкладку та шукають інші майданчики, які відкриваються миттєво;

зручна навігація. Відвідувачі онлайн-ресурсу повинні мати можливість легко переходити з однієї сторінки на іншу.

Сайт можна створити самостійно за допомогою онлайн-конструктора чи системи управління контентом. Але найкраще доручити це завдання професійним веброзробникам. Вартість таких послуг може досягати декількох тисяч доларів.

Етап № 7. Купівля грального софту

Гральний контент – це обличчя онлайн-казино, те, на що клієнти звертають увагу передусім. Якщо програмне забезпечення функціонуватиме погано, володітиме низькою продуктивністю та неякісною графікою, то висока ймовірність того, що відвідувач покине майданчик і піде до ваших конкурентів. Щоб уникнути подібного розвитку подій, поставтесь відповідально до вибору софту.

Сьогодні на ринку є більш ніж достатньо девелоперів і постачальників грального ПЗ. Серед них: Endorphina, Amatic Industries, Betsoft Gaming, Microgaming, NetEnt, Cryptologic, Novomatic і багато інших.

Під час вибору ПЗ для онлайн-казино звертайте увагу на такі характеристики:

  • наявність ліцензій і сертифікатів якості;
  • зручний і зрозумілий інтерфейс;
  • висока якість графіки та звуку;
  • новизна софту;
  • адаптивність під мобільні пристрої.

Етап № 8. Вибір та інтеграція платіжних систем

За допомогою платіжних систем клієнти віртуальних гральних закладів можуть поповнювати депозити та виводити виграні кошти. Під час вибору подібних сервісів враховуйте такі нюанси:

  • швидкість здійснення платежів;
  • доступні валюти;
  • зручний інтерфейс;
  • розмір комісії;
  • впізнаваність сервісу;
  • надійність платежів і гарантія безпеки транзакцій.

Зараз є безліч сервісів такого типу. Серед них: «Яндекс.Деньги», VISA, MasterCard, Qiwi, Maestro, Skrill, Neteller, PayAnyWay та інші.

Онлайн-казино часто інтегрують на свій сайт кілька платіжних систем. У такий спосіб вони надають своїм гравцям право вибирати інструменти для здійснення транзакцій.

Етап № 9. Розробка та реалізація рекламної кампанії

Щоб організувати гральний бізнес із нуля, недостатньо отримати ліцензію, створити сайт та інтегрувати на нього ігри. Важливо провести роботу з просування майданчика. Так ви зможете залучити клієнтів і зробити бренд онлайн-казино більш упізнаваним. Від кількості гравців, які користуватимуться послугами вашої платформи, залежатиме дохід компанії.

Сьогодні є безліч способів просування інтернет-ресурсів. Серед них можна виділити такі методи та підходи:

  • банерна та контекстна реклама;
  • тизерна реклама;
  • просування в соціальних мережах;
  • партнерський маркетинг;
  • SEO-оптимізація сайту тощо.

Щоб залучити на сайт казино більше користувачів, варто одночасно використовувати кілька маркетингових інструментів. Якщо у вас немає навичок із просування товарів та послуг, то краще за все роботу зі створення та реалізації рекламної кампанії довірити професіоналам.

Етап № 10. Набір персоналу

Забезпечення ефективної роботи грального майданчика неможливе без наявності кваліфікованого персоналу. У штат співробітників онлайн-казино можуть входити фахівці, що займаються обслуговуванням, розвитком і просуванням платформи. Зокрема програмісти, вебмайстри, маркетологи, експерти з SEO-просування та реклами, аналітики, фінансисти та багато інших.

Під час організації роботи віртуального гемблінг-майданчика важливо значну увагу приділити формуванню команди техпідтримки. У неї повинні входити фахівці високої кваліфікації, які знають про всі нюанси роботи казино. У їхні обов’язки входитиме консультація гравців і надання їм необхідної допомоги.

На Ukrainian Gaming Week 2020 року, яка пройде 15-16 квітня, ви зможете ознайомитися з послугами найкращих розробників софту для онлайн-казино, а також дізнатися про перспективи грального ринку України.

Підпишіться, щоб отримувати новини