Портрет гравця: представник цільової аудиторії грального закладу

Портрет гравця: представник цільової аудиторії грального закладу
28.02.2020

Для того щоб залучити якомога більше відвідувачів в онлайн-казино, потрібно сформувати максимально точне уявлення про цільового гостя. Для цього проводиться аналіз за кількома показниками, на основі яких і формується його портрет.

Демографічні показники

Понад половина гравців, які користуються послугами онлайн-казино, – це люди від 25 до 44 років. За період перебування на сайті вони поповнюють депозит на 100+ доларів. До цієї кількості також входять VIP-клієнти та ті, хто грає на високих ставках.

Віковий сегмент 45-55 років представлений у кількості 9% від загального числа гостей. Молодь 18-24 років – це 11% усіх відвідувачів казино.

Гендерні ознаки

80% гравців онлайн-закладів – чоловіки.

20% – жінки.

Середня сума за депозитом вища в чоловіків, однак жінки поповнюють його частіше. Жіноча аудиторія становить 30% від кількості VIP-клієнтів казино, вона більш схильна до залежності від ігор.

Ігри, у які грають відвідувачі

Згідно з тим, яким іграм віддають перевагу гості різної статі та сфери інтересів, можна зробити такі висновки:

  • Жінки – віддають перевагу яскравим, оригінальним слотам із символікою, що представлена одягом, предметами оточення, зірками серіалів. Сюжет гри повинен бути захопливим і цікавим.
  • Постійні клієнти – як правило, це чоловіки. Вони віддають перевагу класиці – іграм тих часів, коли онлайн-казино ще не набули масового поширення. Наприклад, Sizzling hot, Ultra hot – уже із сучасним дизайном і вимогами, але знайомі за минулими роками.
  • Молодь до 25 років – надає перевагу захопливим стратегіям з оригінальною графікою, а також іграм за популярними серіалами.
  • Інтелектуали – вибирають серйозні ігри типу покеру, блекджеку, де потрібно думати стратегічно.
  • Фанати адреналіну – віддають перевагу яскравим, динамічним іграм із хорошою музикою, люблять слоти та швидкий виграш.

Рід занять

Гості онлайн-казино – це найчастіше представники робочих спеціальностей, менеджери середньої ланки та люди з високим рівнем доходу. Перші два сегменти розглядають гру як спосіб заробітку, третій – як спосіб зняти напругу після важкого трудового дня. Жіноча частина аудиторії – в основному середнього та низького достатку, приходить на ігрові сайти отримати емоційне розвантаження.

Цілі гравців

Можна вивести загальні потреби гостей:

  • заробіток;
  • самоствердження;
  • гострі відчуття;
  • позбавлення від нудьги.

Інтереси гостей онлайн-казино

Відвідувачі в основному цікавляться:

  • іграми (мобільними та на десктопі);
  • серіалами та фільмами;
  • спортом;
  • автомобілями;
  • новинами;
  • знайомствами;
  • спиртними напоями;
  • розвагами.

Пристрої, з яких виконаний вхід

89% гравців заходить у казино зі смартфона або планшета, і тільки 11% – зі стаціонарного комп’ютера. Це необхідно враховувати під час створення мобільної версії сайту.

Три чверті гравців мають пристрої на Android, ще чверть – iOS.

Сезонність

У теплу пору року активність на сайтах гемблінг-спрямованості трохи нижча, ніж восени та взимку. Це зумовлено сезоном відпусток, виїздами на природу, прогулянками.

Навесні та влітку пік активності відвідувачів припадає на четвер і п’ятницю з 17:00 до 23:00. В осінньо-зимовий період користувачі активні на вихідних вечорами. До понеділка кількість гравців зменшується.

Кількість годин, проведених за грою

Понад 40% користувачів перебуває на сайті казино дві години на день. Кожен другий проводить за грою 28 хвилин щодня. Після внесення першого депозиту спостерігається активність гравця протягом першої доби.

Проаналізувавши дані, можна вивести умовний портрет ідеального гравця:

  • чоловік 25-35 років;
  • рівень достатку: середній;
  • має смартфон;
  • місце проживання: середнє за величиною місто, у якому спостерігається брак «живих» розваг;
  • інтереси: спорт, фільми, подорожі, автомобілі.

Приєднуйтесь до Ukrainian Gaming Week 15-16 квітня та отримайте ще більше інформації про залучення клієнтів в онлайн-казино та розвиток грального бізнесу.

Докладніше про захід ►►►

Підпишіться, щоб отримувати новини