«Рішення, вироблені в Україні, широко популярні в беттінговій сфері у всьому світі» – генеральний директор Betbazar Олександр Ярошенко

Наскільки в Україні високий попит на В2В-послуги для беттінг-сфери? Які технічні рішення насамперед потрібні для побудови успішного грального бізнесу в Інтернеті? І в чому головні особливості компанії Betbazar, що постачає контент і дані для букмекерських операторів? Про це розповів генеральний директор Betbazar Олександр Ярошенко.
В інтерв’ю для Ukrainian Gaming Week 2021 експерт перерахував переваги очолюваної ним компанії та уточнив, у чому полягає її співпраця з Parimatch. Також він пояснив, як пандемія COVID-19 вплинула на В2В-сегмент гемблінг-ринку, та висловив свою думку щодо того, з якої причини в Україні була отримана поки тільки одна ліцензія на ведення беттінг-бізнесу.
Інтерв’юер: Ukrainian Gaming Week (UGW)
Респондент: Олександр Ярошенко (О. Я.)
UGW: Чим займається Betbazar? Розкажіть про особливості та переваги компанії.
О. Я.: Betbazar – це міжнародний sales house, який допомагає розвитку різних B2B-продуктів. Ведучи діяльність із розвитку різних продуктів, я зрозумів, що вмію поєднувати компанії з продуктами, займаюся match-making.
Наша перевага – широке розуміння ринку з погляду необхідності продукту, а також велика база клієнтів. Ми вивели абсолютно новий «швидкісний» беттінг-продукт у нову нішу, яка вже назавжди зайняла своє місце на арені букмекерських продуктів. Ми переконані в тому, що вміємо знаходити ідеальну пару «клієнт – продукт».
UGW: Ви співпрацюєте з Parimatch. Які рішення постачаєте оператору та наскільки вони ефективні для досягнення бажаних бізнес-цілей?
О. Я.: Parimatch є нашим клієнтом, і ми співпрацюємо з ним у декількох напрямах. За останній час найбільш ефективна співпраця була в ніші спортивного та кіберспортивного контенту, який виробляє наш партнер.
UGW: Зараз український регулятор видав ліцензію на проведення букмекерської діяльності тільки одному оператора. Як думаєте, з чим це пов’язано?
О. Я.: Це дуже важливе запитання, але регуляторна політика держави не є нашою експертною сферою. Проте, якщо опиратись на відкриті джерела інформації, стає зрозуміло, що отримання ліцензії – це тривалий і дорогий процес. Судячи з усього, тільки в одного оператора було достатньо бажання отримати ліцензію.
Приєднуйтеся до Telegram-чату,
щоб познайомитися з лідерами світового грального ринку й у зручному форматі поспілкуватися з професіоналами галузі! ПерейтиUGW: Наскільки зараз в Україні популярні B2B-рішення для беттінг-сфери?
О. Я.: Рішення, які вироблені в Україні, широко популярні в беттінговій сфері у всьому світі. Говорячи про B2B-послуги в Україні – популярність дуже низька через нюанси, про які йдеться у відповіді на попереднє запитання.
UGW: Які технічні рішення потрібні оператору, щоб почати приймати ставки на спорт в Інтернеті?
О. Я.: Передусім оператору потрібна платформа, яка стане основою для подальшої інтеграції всіх наступних технічних рішень: платіжних систем, спортивних модулів, CRM, CMS тощо.
UGW: Як пандемія COVID-19 вплинула на B2B-ринок у сфері гемблінгу?
О. Я.: Сфера гемблінгу досить диференційована. Для деяких індустрій це було повне падіння, для інших же – можливість проявити себе на ринку, зайняти свою нішу. Як і будь-яка криза, ситуація з пандемією поставила під сумнів/загрозу наявні бізнеси та дала можливість для розвитку нових проєктів, напрямів.
UGW: Ви станете спікером відкритого лекторію на Ukrainian Gaming Week 2021. Які теми плануєте розкрити у своєму виступі?
О. Я.: Ми спробуємо за короткий час виступу розповісти про ринок СНД у контексті спортивного, кіберспортивного трейдингу та продукти, які пов’язані з контентом.
Доповідь Олександра ви зможете почути на відкритому лекторії, що відбудеться 14 вересня в межах гральної виставки Ukrainian Gaming Week 2021. Спікер розкриє тему «Розвиток беттінгового B2B-ринку в Україні. Що, кому й за скільки продавати?».
Подивитися програму івенту та зареєструватися >>>