СЕО Alpha Affiliates Микола Прокоф’єв: про плани компанії та поради щодо вибору партнерської програми в інтерв’ю для Ukrainian Gaming Week 2021

СЕО Alpha Affiliates Микола Прокоф’єв: про плани компанії та поради щодо вибору партнерської програми в інтерв’ю для Ukrainian Gaming Week 2021
23.02.2021

У чому особливості роботи партнерської програми Alpha Affiliates? Які проблеми можуть виникнути під час зливу трафіку на гемблінг- і беттінг-офери? На що звертати увагу під час вибору партнерської програми? Читайте в інтерв’ю СЕО та співзасновника Alpha Affiliates Миколи Прокоф’єва.

Alpha Affiliates – партнерська програма в гемблінг- і беттінг-вертикалі, яка орієнтована на іноземні ринки. Рекламодавець є спонсором браслетів Ukrainian Gaming Week 2021.

Докладніше про особливості та переваги Alpha Affiliates читайте далі в інтерв’ю.


Інтерв’юер: Ukrainian Gaming Week (UGW)

Респондент: Микола Прокоф’єв (М. П.)


UGW: Коли була заснована партнерська програма Alpha Affiliates?

М. П.: Команда Alpha Affiliates працює в гемблінг-вертикалі з 2012 року. Тоді були засновані наші перші ліцензійні проєкти.

Партнерська програма була заснована у 2017 році. Відтоді ми активно залучаємо трафік і ділимося прибутком із вебмайстрами й арбітражними командами.


UGW: У чому особливості та переваги Alpha Affiliates? Чим вона відрізняється від інших партнерських програм, які працюють у гемблінг-ніші?

М. П.: Ми прямий рекламодавець, а, отже, даємо найкращі угоди на свої бренди.


UGW: Які офери представлені в партнерській програмі?

М. П.: Зараз партнерам доступно вісім брендів – Loki Casino, Gunsbet, Goldenstar, Webbyslot, EUSlot, CrazyFox, Savarona, Roku Casino.


UGW: На яких умовах Alpha Affiliates співпрацює з афіліатами?

М. П.: Ми працюємо за всіма популярними схемами співробітництва: CPA, Hybrid, RevShare.


UGW: Трафік із яких країн приймає партнерська програма? Які нові гео можуть з’явитися найближчим часом?

М. П.: Ми постійно працюємо над різноманітністю гео, платформ і ліцензій. Зараз ми приймаємо трафік із 38 країн світу.

Найближчим часом будуть додані бренди під Індію та Латинську Америку.


UGW: Розкажіть про головні тенденції в залученні трафіку на сайти онлайн-казино та букмекерських контор.

М. П.: Якщо брати партнерський маркетинг, то тут усе стабільно. Якісний трафік приводять SEO та PPC-партнери.


UGW: Наскільки складно у 2021 році просувати гемблінг-проєкти за допомогою партнерського маркетингу?

М. П.: Дуже складно. Це завжди баланс між ризиками та маржею.


UGW: З якими труднощами можуть зіткнутися афіліати під час зливу трафіку на гемблінг- і беттінг-офери? Що ви можете порадити, щоб уникнути цих труднощів?

М. П.: По-перше, обирайте партнерську програму, яка працює на ринку давно та стабільно. Щоб не було сюрпризів під час виплати заробленої комісії. Перед тим як зливати трафік, потрібно перевірити бренд на відповідність платіжних рішень.

Жоден гарний дизайн не замінить 1-2 додаткових мерчанти в потрібному вам гео. Наші менеджери завжди допоможуть підібрати бренд із найкращою конверсією під необхідну локацію. Знайти їх можна в Telegram-групі: t.me/alphaaffiliates.


UGW: Які креативи порекомендуєте використовувати для просування онлайн-казино та букмекерських контор?

М. П.: Якщо ви маєте на увазі медійний трафік, то важливо, щоб креатив приводив у казино гравців, а не манімейкерів. Відповідно, креативи, що викликають емоції азарту, покажуть найкращий KPI.


UGW: Розкажіть про плани Alpha Affiliates на подальші 2-3 роки. Які проєкти запускатимуться найближчим часом?

М. П.: Розвиток у нашій компанії не зупиняється ні на хвилину! Плануємо виходити на нові ринки та ліцензії. Найближчим часом ми запустимо новий бренд із покер-румом.


Конференція UGW відбудеться 24 лютого. На заході зберуться лідери грального ринку, щоб обговорити особливості ведення гемблінг-бізнесу в Україні.

А вже 23-24 березня відбудеться виставка Ukrainian Gaming Week 2021, де українські та міжнародні компанії представлять новаторські рішення для гральної індустрії.


Програма та деталі >>>

Підпишіться, щоб отримувати новини