Торговий директор Pinnacle Марко Блум представить стратегію для подолання кризи на букмекерському ринку

Торговий директор Pinnacle Марко Блум представить стратегію для подолання кризи на букмекерському ринку
01.02.2021

Які заходи вживати букмекерам, щоб зберігати свої позиції на ринку під час кризи? Як змінюється аудиторія беттінг-галузі та які рішення можуть допомогти операторам у залученні й утриманні гравців? Про це на Ukrainian Gaming Week 2021 розповість торговий директор Pinnacle Марко Блум. Експерт виступить на конференції, яка відбудеться 24 лютого.

Тема виступу спікера: «Антикризова стратегія для букмекерів».

Основні тези:

  • останні рішення, які допоможуть букмекерам пережити економічні та соціальні зміни;
  • нові тренди та можливості стримінг-сервісів;
  • які антикризові соціальні програми наявні зараз;
  • як букмекери справляються з кризою;
  • зменшення витрат у сфері беттінгу: як управляти робочими ресурсами;
  • на що роблять ставки гравці;
  • як підтримувати концепцію «прозорих спортивних змагань».

Марко з 2007 року обіймає посаду торгового директора в міжнародній букмекерській компанії Pinnacle. У своїй роботі він керується головними цінностями беттінг-бізнесу, які ґрунтуються на суворому контролі ризиків і застосуванні передових моделей.

Pinnacle (раніше відома як Pinnacle Sports) була заснована в 1998 році, а у 2000-му запустила сайт для укладення парі в онлайн-режимі. Зараз букмекер пропонує широку лінію ставок на спортивні та кіберспортивні події. Також на сайті Pinnacle користувачам доступні ігри онлайн-казино. Зараз клієнтами БК є беттори з понад 100 країн світу.


Докладніше про експонентів і спікерів заходу далі за посиланням >>>

Приєднуйтеся до Telegram-чату,

щоб познайомитися з лідерами світового грального ринку й у зручному форматі поспілкуватися з професіоналами галузі! Перейти

 

Підпишіться, щоб отримувати новини