Торговий директор Pinnacle Марко Блум представить стратегію для подолання кризи на букмекерському ринку

Які заходи вживати букмекерам, щоб зберігати свої позиції на ринку під час кризи? Як змінюється аудиторія беттінг-галузі та які рішення можуть допомогти операторам у залученні й утриманні гравців? Про це на Ukrainian Gaming Week 2021 розповість торговий директор Pinnacle Марко Блум. Експерт виступить на конференції, яка відбудеться 24 лютого.
Тема виступу спікера: «Антикризова стратегія для букмекерів».
Основні тези:
- останні рішення, які допоможуть букмекерам пережити економічні та соціальні зміни;
- нові тренди та можливості стримінг-сервісів;
- які антикризові соціальні програми наявні зараз;
- як букмекери справляються з кризою;
- зменшення витрат у сфері беттінгу: як управляти робочими ресурсами;
- на що роблять ставки гравці;
- як підтримувати концепцію «прозорих спортивних змагань».
Марко з 2007 року обіймає посаду торгового директора в міжнародній букмекерській компанії Pinnacle. У своїй роботі він керується головними цінностями беттінг-бізнесу, які ґрунтуються на суворому контролі ризиків і застосуванні передових моделей.
Pinnacle (раніше відома як Pinnacle Sports) була заснована в 1998 році, а у 2000-му запустила сайт для укладення парі в онлайн-режимі. Зараз букмекер пропонує широку лінію ставок на спортивні та кіберспортивні події. Також на сайті Pinnacle користувачам доступні ігри онлайн-казино. Зараз клієнтами БК є беттори з понад 100 країн світу.
Докладніше про експонентів і спікерів заходу далі за посиланням >>>
Приєднуйтеся до Telegram-чату,
щоб познайомитися з лідерами світового грального ринку й у зручному форматі поспілкуватися з професіоналами галузі! Перейти