«В останні роки помітно зростає кількість гемблерів, які віддають перевагу ставкам на кіберспорт» – глава міжнародних представництв Digitain Тигран Шарафян

Провідний постачальник багатоканальних програмних рішень для грального бізнесу Digitain стане експонентом і спонсором бейджів Ukrainian Gaming Week 2021.
В ексклюзивному інтерв’ю команді заходу глава міжнародних представництв компанії Тигран Шарафян розповів про ключові продукти Digitain, що постачаються офлайн- і онлайн-операторам, а також назвав їхні головні переваги. Він перерахував головні тренди iGaming-індустрії та озвучив, наскільки провайдер зацікавлений у наданні послуг на українському гральному ринку.
Докладніше про особливості Digitain і рішення, які вона представить на виставці UGW 2021, – далі в інтерв’ю.
Інтерв’юер: Ukrainian Gaming Week (UGW).
Респондент: Тигран Шарафян (Т. Ш.).
UGW: Розкажіть про діяльність компанії Digitain. У чому її головні переваги?
Т. Ш.: Компанія Digitain веде діяльність в iGaming-індустрії вже понад 20 років і є провайдером власного продукту. Це дає нам змогу краще розуміти й оцінювати потреби наших партнерів, а також ефективніше реагувати на їхні численні запити. Я б виділив цей факт як одну з головних переваг Digitain.
Наш основний продукт – спортсбук. Зараз понад 700 трейдерів-аналітиків працюють над ним, застосовуючи наші власні алгоритми для надання понад 70 000 live-подій щомісяця, що дає нам змогу досягати найвищих показників в індустрії. Хочу зазначити, що далеко не всі компанії на ринку мають такі ресурси та досвід.
UGW: Які продукти й послуги компанія пропонує онлайн-сегменту грального ринку?
Т. Ш.: Як я вже зазначив, ключовим продуктом для компанії є спортсбук. Також на єдиній платформі Digitain для наших партнерів доступні майже всі ліцензовані провайдери казино.
Компанія спеціалізується на розробленні власних ігор, які доступні на онлайн-майданчику. На особливу увагу заслуговують продукти власного виробництва: ігри Fast Games та унікальний для галузі продукт, що дає змогу приймати live-ставки на настільний футбол.
UGW: Які рішення Digitain пропонує наземним гральним закладам?
Т. Ш.: Попри те що основний фокус компанії спрямований на онлайн-сектор індустрії, у нас також є дієві рішення для наземного оперування. З-поміж них варто виокремити рішення касової програми та POS-касу для ставок на спорт. Останнє є портативним рішенням для Android-пристроїв, завдяки якому можна приймати ставки та виплачувати виграші, скануючи чек.
UGW: Як реалізується інтеграція рішень від Digitain?
Т. Ш.: Кожен продукт Digitain доступний не тільки через нашу платформу у межах рішення під ключ, а й через API-інтеграцію на власну платформу партнера. У нас дуже простий API, і на всіх етапах цієї процедури ми надаємо фахівців, які допомагають з інтеграцією та тестуванням.
Приєднуйтеся до Telegram-чату,
щоб познайомитися з лідерами світового грального ринку й у зручному форматі поспілкуватися з професіоналами галузі! ПерейтиUGW: На які ринки орієнтовані продукти та послуги, які представлені в асортименті компанії?
Т. Ш.: Ми завжди прагнемо укладати партнерські відносини на ринках, де наші продукти відповідають вимогам цільової аудиторії.
Ринок України особливо цікавить нас, і ми дуже раді ухваленню рішення про регулювання грального бізнесу, що, безумовно, матиме позитивний вплив на доходи бюджету країни. Ми ж прагнемо локалізувати продукт для відповідності затвердженим стандартам із погляду провайдера послуг у межах ухваленого закону.
UGW: Які завдання можуть розв’язати оператори завдяки iGaming-софту від Digitain?
Т. Ш.: Ми надаємо великий вибір спортивних подій, а також казино-ігор і різного функціоналу для організації промоакцій. Наша база постійно оновлюється: додаються нові спортивні події для гравців наших партнерів, адже вони завжди хочуть пробувати щось нове. Платформа Digitain допомагає нашим партнерам постійно зацікавлювати гравців новим і захопливим контентом, у такий спосіб утримуючи їх на сайті.
UGW: Ігри яких жанрів, спрямувань і форматів зараз найбільш популярні з-поміж гемблерів?
Т. Ш.: Інтереси гемблерів різняться залежно від регіону і не тільки. В Африці, наприклад, безліч гравців надають перевагу ставкам на віртуальні ігри, які починаються та закінчуються швидко, що дає їм можливість оперативно отримати виграш за позитивного результату. Є багато інших прикладів залежно від регіону та країни.
UGW: Які тренди зараз спостерігаються в iGaming-сфері, а що, навпаки, втрачає актуальність?
Т. Ш.: Останніми роками помітно зростає кількість гемблерів, які надають перевагу ставкам на кіберспорт. Цей напрям у беттінгу набирає шалену популярність у всіх регіонах світу без винятку.
Варто зазначити також, що все менше й менше гемблерів надають перевагу іграм на персональних комп’ютерах. Це вже не актуально, і понад 70% всесвітнього обороту онлайн-гемблінгу приходить із мобільних пристроїв.
UGW: Що ви представите на виставці Ukrainian Gaming Week 2021?
Т. Ш.: На виставці Ukrainian Gaming Week будуть представлені всі наші рішення для iGaming-індустрії. Особливу увагу буде приділено спортсбуку й іграм власного розроблення Fast Games, які забезпечать потік нового, цікавого та захопливого контенту для наших операторів та їхніх клієнтів.
Приходьте 14-15 вересня на гральну виставку Ukrainian Gaming Week 2021, щоб познайомитися з експертами з Digitain та обговорити з ними можливості плідної співпраці.